فرمانده سپاه نینوا گلستان:

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت که همدلی و مشارکت شهروندان این استان برای مهار کرونا، جلوه‌ای از زیبایی روزهای مبارزه با این بیماری در استان با مشارکت حداکثری مردم فارغ از مذهب و قومیت است.

همدلی مردم جلوه‎ای از زیبایی‌های مقابله با کرونا است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی گرگان، سردار علی‌ملک شاهکویی شنبه در دیدار با رییس اتاق بازرگانی گرگان اظهار داشت: اقدام ارزشمند فعالان اقتصادی در تامین اقلام مورد نیاز مراکز درمانی گلستان برای مقابله با کرونا قابل قدردانی است.

وی افزود: سپاه استان از ابتدای فراگیری این بیماری در بخش ضد عفونی، تامین امنیت و تولید و توزیع ماسک، شرکت پررنگی و تا ریشه‌کن شدن کامل این بیماری، به این تلاش ها و فعالیت های خود ادامه خواهد داد.

به گفته وی یکی از اقدامات مهم سپاه برای کمک به مهار این بیماری، غربالگری حدود ۹۷ درصد از جمعیت یک میلیون و ۸۶۹ هزار نفری گلستان در مدت زمان ۱۰ روز بود.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان در این دیدار با اشاره به مشارکت اعضای این اتاق در پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در گلستان گفت: تاکنون فعالان اقتصادی استان برای کمک به شکست کرونا و خرید تجهیزات مورد نیاز مراکز درمانی استان، ۱۵۰ میلیارد ریال کمک کردند.

علی‌محمد چوپانی اظهار داشت: این مبلغ صرف خرید تجهیزات و تامین نیاز دانشگاه علوم پزشکی گلستان شد و در صورت نیاز آمادگی برای کمک های بیشتر ادامه خواهد داشت.

اتاق بازرگانی گرگان، بیش از ۸۰۰ عضو فعال اقتصادی دارد که با شیوع ویروس کرونا، قرارگاه پشتیبانی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در این اتاق برای تامین نیازهای دانشگاه علوم پزشکی گلستان راه‌اندازی شد.

از امروز شنبه و با کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا در گلستان، طرح رفع ممنوعیت تردد بین شهرستانی در استان برداشته و فعالیت ادارات با دو سوم کارمند و واحد های صنفی کم خطر هم با رعایت فاصله اجتماعی از سرگرفته شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار