دبیر قرارگاه خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان امام گلستان گفت: به همت نیروهای جهادی در ستاد اجرایی فرمان امام استان، روزانه بالغ‌بر ۱۵۰ هزار ماسک تولید می‌شود.

تولید روزانه ۱۵۰ هزار ماسک در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ علی رسولی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا، نیروهای جهادی و انقلابی با ایجاد ایستگاه‌های سلامت، راه‌اندازی سفیران سلامت جهادی، همکاری در ایجاد نقاهتگاه و راه‌اندازی و ایجاد کارگاه‌های تولید ماسک و غیره در استان به کمک مقابله به این ویروس آمدند.

وی افزود: روزانه بالغ‌بر ۱۵۰ هزار ماسک در کارگاه‌ها تولید و با هماهنگی و نظارت غذا و دارو بین مردم استان توزیع می‌شود. نیروهای جهادی توانستند ماسک‌ها را با فیلترهای ملت بلون تولید کنند که کاری کم‌نظیر بوده است.

دبیر قرارگاه خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان امام گلستان با اشاره به اینکه کارگاه‌های تولید ماسک در علی آبادکتول، گرگان و کردکوی فعال هستند، تصریح کرد: تمامی این کارگاه‌ها به نام شهید دکتر عبدالله عباسی، اولین شهید مدافع سلامت استان گلستان نام‌گذاری شده است.

رسولی گفت: از دیگر اقدامات این ستاد همکاری با سامانه ۴۰۳۰ ستاد اجرایی فرمان امام کشور است که به‌صورت ۲۴ ساعته در این سامانه تلفنی به مردم استان مشاوره در خصوص ویروس کرونا ارائه می‌شود. این کار کمک زیادی به کاهش استرس مردم کرده است.

وی در ادامه گفت: نیروهای ستاد اجرایی فرمان امام استان طی این مدت در کنار سازمان تعزیرات حکومتی، غذا و دارو و اداره صمت در نظارت از فروشگاه بزرگ عرضه محصولات ضدعفونی و ماسک همکاری داشتند تا احتکار و گران‌فروشی صورت نگیرد.

رسولی با اشاره به همکاری در ضدعفونی معابر عمومی، گفت: بیش از ۵ هزار پک بهداشتی بین نیازمندان در شهرها و روستاهای استان توزیع شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار