حق شناس از آغاز فعالیت ستاد جمع آوری کمک های مومنانه در استان گلستان با محوریت فرمانداران، ائمه جمعه و سپاه خبر داد.

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «هادی حق شناس» شامگاه امروز (سه شنبه ۲۶ فروردین) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای عملیاتی شدن فرامین مقام معظم رهبری در نیمه شعبان ستادهایی در 14 شهرستان استان گلستان در قالب اجرای طرح جمع آوری کمک های مومنانه برای نیازمندان تشکیل شد.

 

استاندار گلستان ادامه داد: این ستادها با محوریت فرمانداران، ائمه جمعه و سپاه شکل می گیرد و تیم هایی به منظور شناسایی افراد نیازمند  که جزو جامعه هدف نهادهای امدادی و حمایتی نیستند راه اندازی خواهد شد و بسته های حمایتی برای آنها در نظر گرفته می شود.

 

حق شناس افزود: در اجرای این طرح بسته های معیشتی با اقلام ضروری هر یک به ارزش 100 هزار تومان کریمانه تقدیم مردم استان گلستان خواهد شد.

 

وی گفت: با اجرای این طرح پیش بینی شده که برای تامین هر بسته معیشتی مبلغ ۱۰۰ هزار تومان از سوی خیرین تامین شود و این بسته ها به نام خیرین یا اموات آنها بین نیازمندان استان توزیع می شود و همچنین سازمان های صنعت و معدن و جهاد کشاورزی استان متولی آن هستند که این بسته ها را آماده کنند.

 

استاندار گلستان ابراز داشت: امیدواریم با اجرای این طرح 200 هزار بسته معیشتی توسط خیرین و مردم نیک اندیش تهیه و بین نیازمندان استان توزیع شود.

 

حق شناس با بیان اینکه شناسایی افراد نیازمند از طریق بسیج در استان گلستان انجام می شود، افزود: هر یک از مردم در ماه مبارک رمضان نسبت به اطعام ایتام و پهن کردن سفره های افطاری در مساجد اقدام می کنند و امسال به جای این حرکت حسنه بسته های معیشتی در نظر گرفته شده است و امیدواریم مردم از این طرح استقبال کنند.

 

وی گفت:این بسته های معیشتی به نام  خود خیران بین مردم نیازمند توزیع خواهد شد و این بسته ها بر اساس تقاضای خیرین در محله یا شهر خاص توزیع خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار