مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه گنبدکاووس با اشاره به وعده خدا مبنی بر همراهی نصرت الهی با بسیج دانشجویی، گفت: موفقیت منوط به داشتن بودجه و امکانات نیست.

 بزرگترین رستگاری عالم شهید شدن در راه خداست

به گزارش گلستان24؛سید عارف موسوی ظهر امروز در جمع مسوولان جدید حوزه مقاومت بسیج دانشجویی شهید طهرانی‌مقدم دانشگاه گنبدکاووس، با اشاره به اینکه این مراسمات باید به ما بیاموزد که هر آمدنی را رفتنی است، اظهار کرد: باید از خداوند متعال بخواهیم که توفیق بدهد تا در زمان رفتن از هر مسوولیت و مسندی با کوله‌باری از نیکی و اعمال صالح برویم و خاطرات خوبی را نیز از خود به جای بگذاریم.

وی با بیان اینکه در طول دوره خدمت در بسیج دانشجویی دانشگاه گنبدکاووس همواره از همکاری رئیس و مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری بهره برده‌ایم، خاطرنشان کرد: هئیت‌های مذهبی دانشجویی و اساتید نیز در اجرای بسیاری از برنامه‌ها با ما همکاری بسیار خوبی داشته‌اند که باید از این همدلی و همیاری صمیمانه تشکر کنیم.

مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه گنبدکاووس با تاکید بر اینکه در تمام طول خدمت خود در بسیج دانشجویی تلاش کردیم بالی برای دانشگاه و کمک حال دانشجویان باشیم، افزود: به همه دوستان بسیجی هم گفته‌ام که از امروز به بعد همه در خدمت فرمانده جدید باشند و با نظر ایشان به خدمتگزاری به دانشجویان و فضای مقدس علمی و فرهنگی دانشگاه کمک کنند.

 موسوی با اشاره به اینکه همه ما مامور به تکلیف هستیم نه نتیجه، ادامه داد: بنده همیشه گفته‌ام به دنبال امکانات و بودجه نباشیم و در شرایطی که با نابه‌سامانی‌های اقتصادی کشور قرار داریم با نگاه منطبق بر اقتصاد مقاومتی تلاش کنیم با کمترین امکانات بهترین نتایج را بگیریم.

*نباید نگران بودجه و پول برای کار فرهنگی باشیم/ بزرگترین رستگاری عالم شهید شدن در راه خداست

وی با بیان اینکه نباید نگران بودجه و پول برای کار فرهنگی باشیم، تصریح کرد: دست خدا همیشه بر سر ماست و خداوند متعال وعده داده است که اگر در مسیر حق و حقیقت که قرار بگیریم نصرت خود را همراه ما قرار بدهد.

مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه گنبدکاووس با تاکید بر اینکه بزرگترین رستگاری عالم شهید شدن در راه خداست، اضافه کرد: از همه شما می‌خواهم که برای من آرزوی شهادت در راه خدا کنید تا عاقبتمان ختم به خیر و شهادت شود و بتوانیم به آروزی بزرگ خود در این راه برسیم.

موسوی با تقدیر از فرماندهان سابق حوزه مقاومت بسیج دانشجویی دانشگاه گنبدکاووس، گفت: بخش عمده‌ای موفقیت‌ها و عملکرد مثبت بسیج دانشجویی حوزه مقاومت شیهد طهرانی مقدم بسیج دانشجویی دانشگاه گنبدکاووس مرهون راهنمایی‌ها و کمک‌های این عزیزان است.

گفتنی است در این مراسم که با حضور مسوولان دانشگاه گنبدکاووس و ناحیه مقاومت بسیج دانشجویی استان گلستان برگزار شد، از تلاش‌های یک ساله سید عارف موسوی به عنوان فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید طهرانی مقدم دانشگاه گنبدکاووس تقدیر و رضا راهی به عنوان سرپرست جدید فرماندهی این حوزه معرف شد.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار