باقریان از تعویق ۳ ماهه اقساط تسهیلات کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا خبر داد.

​تعویق ۳ ماهه اقساط تسهیلات کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «عبدالله باقریان» شامگاه امروز(سه شنبه 26 فروردین) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: بانک مرکزی اقساط مشاغل ده گانه آسیب دیده از کرونا و تمامی تسهیلات قرض الحسنه را در اسفند 98 و دو ماهه نخست 99 به تعویق انداخت و به انتهای دوره موکول کرده است.

 

دبیر شورای هماهنگی بانک های استان گلستان ادامه داد: آن دسته از افرادی که شامل این قانون می شوند برای عدم پرداخت اقساط نگرانی نداشته باشند.

 

وی بیان کرد: مشاغل ده گانه ای که از سوی دولت تعریف شده شامل این قانون می شوند و این 10 رسته شغلی نیز جزو مشاغلی هستند که بر اثر کرونا دچار خسارت شدند.

 

باقریان یادآور شد: بانک ها برای تمام مشاغلی که شامل حال این قانون شدند تنفس سه ماهه در پرداخت اقساط جاری را رعایت کردند و پرداخت اقساط به پایان دوره واگذار شده است.

 

دبیر شورای هماهنگی بانک های استان گلستان خاطرنشان کرد: اگر اقساط کسی برداشت شده است به محض اطلاع به حساب وی عودت داده می شود.

 

باقریان تصریح کرد: کارمندان از دولت حقوق دریافت می کنند و باید اقساط خود را بپردازند اما 10 رسته شغلی معرفی شده از سوی بانک مرکزی مشمول این قانون می شوند.

 

وی از مردم خواست به طرح فاصله گذاری هوشمند عمل کنند و خاطرنشان کرد: سیستم بانکی بعد از کادر درمان در روزهای کرونایی خدمت به مردم را تعطیل نکرد و متأسفانه جانباختگانی را هم در راه خدمت به مردم تقدیم کرده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار