مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان گلستان:

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان گلستان گفت: متعاقب بارندگی‌های سیل‌آسای ابتدای امسال نگران بودیم تمدید بیمه کشاورزان در استان کاهش یابد، اما بررسی‌ها نشان می‌دهد این اتفاق رخ نداده است.

"سیل" تمدید بیمه کشاورزان گلستان را کاهش نداد

به گزارش گلستان ۲۴؛ دانیال پولادوند با بیان ابتدای امسال اکثر مناطق استان گلستان درگیر سیل شدند و زمین‌های کشاورزی خسارت‌های زیادی دیدند، عنوان کرد: برای کمک به افراد تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در استان گلستان بعد سیل، یک ماه حقوق اضافه به مستمری بگیران پرداختیم و همچنین بسته‌های مواد غذایی و مواد شوینده به آنها داده شد.

او ادامه داد: در ماده ۸ آیین‌نامه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر پیش‌بینی‌هایی برای حمایت از افراد تحت پوشش در زمان حوادث غیرمترقبه شده است. برای مثال پیش‌بینی شده است بخشی از حق بیمه توسط دولت پرداخت شود. این اتفاق البته امسال و متعاقب با سیل استان گلستان رخ نداد.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گلستان همچنین گفت: متعاقب بارندگی‌های سیل‌آسای ابتدای امسال نگران بودیم تمدید بیمه کشاورزان در استان کاهش یابد، اما بررسی‌ها نشان می‌دهد این اتفاق رخ نداده است و به نسبت سال‌های قبل افراد بیشتر مبادرت به تمدید بیمه کرده‌اند.

او تصریح کرد: به نظر می‌رسد اتفاقاتی که امسال رخ داد ضرورت بیمه را بیشتر برای مردم روشن کرد. به هر حال بیمه‌ها می‌توانند کمک حال شهروندان در زمان‌های سختی باشند.

/ایلنا

ارسال نظر

آخرین اخبار