سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان از صدور ۹۹ هزار جلد سند مالکیت شهری و روستایی در استان خبر داد.

۹۹ هزار جلد سند ملکی شهری و روستایی در گلستان صادرشد

به گزارش گلستان ۲۴؛ سیدمحمد حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: ۹۹ هزار جلد سند مالکیت شهری و روستایی با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک یکی دیگر از خدمات ارائه شده توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به مردم شریف گلستان است.

وی با اشاره به سالروز افتتاح حساب ۱۰۰ و تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تصریح کرد: جهاد و خدمت به مردم ادامه دارد در این راستا تهیه طرح هادی برای کل روستاهای استان و اجرای این طرح مهم در ۵۲۰ روستای استان یکی دیگر از فعالیت‌های بنیاد مسکن استان برای عمران و آبادانی روستاها است که موجب برخورداری ۸۲ هزار خانوار روستایی از این طرح ها شد.

سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان با اشاره به محورهای اقدامات محرومییت‌زدایی انجام گرفته در استان گفت: حساب ۱۰۰ حضرت امام خمینی (ره) با هدف تامین مسکن محرومین و اقشار کم درآمد، محرومیت زدایی از مناطق محروم، افزایش مشارکت مردم در امور خیریه، ارتقاء سطح اخلاق اسلامی در جامعه افتتاح شد.

به گفته حسینی؛ در قالب کمکهای نقدی از طریق واریز به حساب ۱۰۰ ودیعه مسکن به ۳ هزار و ۵۰۰ خانوار مستاجر در سطح استان پرداخت شده است، در حقیقت می‌توان گفت که این حساب تا کنون منشاء خیر و برکات زیادی برای محرومان و نیازمندان بوده است.

وی از ساخت و کمک به ساخت مسکن ۳ هزار و ۳۶۰ خانوار محروم و نیازمند و اقشار کم درآمد در شهر و روستاهای استان خبر داد و گفت: از محل حساب ۱۰۰ توانستیم کمک به احداث مسکن ۱۹۶ خانوار دارای دو عضو معلول از طریق پرداخت کمک‌های بلاعوض داشته باشیم.

سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان افزود: بیش از یک میلیارد تومان در راستای واحدهای مسکونی محرومان از محل کمک نقدی حساب ۱۰۰ پرداخت و اعطاء شده است.

حسینی همچنین مقاوم سازی منازل اعم از درب، پنجره، ماسه ، سیمان، زمین و ... را از اهم خدمات ارائه شده به نیازمندان از محل کمک‌های غیرنقدی این حساب عنوان کرد و مشارکت مردم و خیرین را در این زمینه مثبت دانست.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار