طلوعیان گفت: در سال گذشته از ۳۵ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات مصوب ۷ هزار و و ۲۶۰ میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی گلستان پرداخت شده است.

پرداخت بیش از ۷۲۶۰ میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان، «حسین طلوعیان» در دویست و شصت و هشتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که با حضور استاندار گلستان در محل سالن جلسات استانداری گلستان برگزار شد، اظهارداشت: در سال جاری بیش از 22 هزار و 552 میلیارد ریال تسهیلات برای پرداخت به ۳۷۱ واحد و طرح از محل اعتبارات رونق تولید در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مصوب و به بانک ها ابلاغ شده است.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان افزود: از این میزان، تعداد ۱۱۷ واحد موفق به اخذ 4 هزار و 675 میلیارد ریال تسهیلات شده اند که در حوزه پرداخت تسهیلات رونق تولید رتبه هشتم را در سطح کشور داریم.

 

وی ادامه داد: در تسهیلات تبصره ۱۸ نیز که از جمله مهمترین ابزار ایجاد و حفظ اشتغال در استان‌ها است، گلستان در این زمینه با پرداخت یک هزار و 380 میلیارد ریال به ۱۶ واحد رتبه ۱۳ را در کل کشور به خود اختصاص داده است.

 

طلوعیان با اشاره به کسب رتبه سوم گلستان در زمینه پرداخت تسهیلات بازسازی و نوسازی مراکز تولیدی در کل کشور، اظهارداشت: از محل تسهیلات بازسازی و نوسازی نیز ۴۱ واحد تولیدی استان یک هزار و 210 میلیارد ریال تسهیلات دریافت کرده اند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار