رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: یکهزار و ۳۸۷ مجوز اجرای طرح سرمایه‌گذاری در استان با پیش‌بینی سرمایه‌گذاری بیش از ۸ هزار و ۸۴۰ میلیارد تومان صادر شد.

۸۸۴۰ میلیارد تومان مجوز سرمایه‌گذاری در گلستان صادر شد

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ حسینقلی قوانلو صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تکمیل طرح‌های نیمه تمام در بخش صنعت از اولویت‌های این حوزه است، اظهارداشت: در سال‌های اخیر 486 طرح صنعتی نیمه تمام ایجادی، توسعه‌ای و سرمایه‌گذاری در استان تکمیل شد و به بهره‌برداری رسید.

وی میزان سرمایه‎گذاری در این طرح‌ها را بیش از 865 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: بهره‌برداری از این واحدها موجب اشتغال مستقیم 5 هزار و 346 نفر در استان شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان درباره صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری هم بیان داشت: یکهزار و 387 مجوز اجرای طرح سرمایه‌گذاری در استان با پیش‌بینی سرمایه‌گذاری بیش از 8 هزار و 840 میلیارد تومان صادر شده که می‌تواند زمینه اشتغال بیش از 29 هزار نفر را فراهم کند.

وی در ادامه با اشاره به سفر قریب‌الوقوع وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان گلستان گفت: این سفر به احتمال فراوان در تا آخر هفته جاری انجام می‌شود و چند طرح بزرگ صنعتی با حضور وزیر افتتاح و یا کلنگ‌زنی خواهد شد.

قوانلو افزود: طرح توسعه کارخانه "عالیا" و طرح توسعه شرکت "بانیا پلیمر" هرکدام با 30 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری به بهره‌برداری همزمان با سفر وزیر صنعت به گلستان افتتاح می‌شود.

وی به کلنگ‌زنی طرح توسعه یک واحد تولیدی هم اشاره کرد و بیان داشت: در این سفر کلنگ طرح توسعه کارخانه لبنی " صباح" با پیش‌بینی سرمایه‌گذاری 50 میلیارد تومان به زمین زده خواهد شد.

به گفته قوانلو محمد شریعتمداری در سفر خود به استان گلستان از برخی واحدهای صنعتی و از جمله طرح در حال تکمیل کارخانه " شورابه ید" بازدید خواهد و جلسه‌ای با مدیران استانی خواهد داشت.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار