رسولی از فعالیت سه کارگاه بزرگ تولید ماسک در گرگان، کردکوی و علی آبادکتول خبر داد و گفت: روزانه ۱۵۰ الی ۲۰۰ هزار ماسک در این سه کارگاه تولید می شود.

تولید روزانه ۲۰۰ هزار ماسک در گلستان/ لبیک قرارگاه خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به ندای ولایت

به گزارش گلستان ۲۴؛ «علی رسولی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: با شیوع کرونا نیروهای جهادی همکار قرارگاه خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام(رحمه الله علیه) تحت عنوان سفیران سلامت وارد روستاها شدند و راه های پیشگیری و مقابله با کرونا را به روستائیان آموزش می دادند تا مردم روستا ضمن کاهش اضطراب و استرس با فراغ بال بیشتری بتوانند با این ویروس منحوس مقابله کنند.

 

دبیر قرارگاه خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(رحمه الله علیه) گلستان ادامه داد: بیش از 5 هزار بسته بهداشتی به صورت رایگان در مناطق محروم و کم برخوردار استان گلستان توزیع شده است.

 

وی راه اندازی ایستگاه سلامت را از دیگر اقدامات قرارگاه خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(رحمه الله علیه) برشمرد و افزود: با شیوع کرونا ایستگاه سلامت در تمامی شهرستان های استان گلستان دایر شد و در آن، تب سنجی مردم و شناسایی افراد مشکوک به کرونا در دستور کار قرار گرفت.

 

رسولی با بیان اینکه همکاری در نقاهتگاه های بیماران کرونایی از دیگر اقدامات گروه های جهادی بود، بیان کرد: اعضای گروه جهادی در نقاهتگاه به بیماران کرونایی رسیدگی می کردند و کمک کار کادر درمان بودند.

 

دبیر قرارگاه خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(رحمه الله علیه) گلستان تصریح کرد: از دیگر اقدامات گروه های جهادی همکاری با سامانه 4030 بود، سامانه 4030 توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(رحمه الله علیه) کشور راه اندازی شد و در این سامانه حدود 50 پزشک و پرستار به صورت 24 ساعته و آنلاین به سوالات کرونایی مردم گلستان پاسخ می دادند.

 

وی ابراز داشت: گروه های جهادی قرارگاه خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(رحمه الله علیه) گندزدایی معابر و اماکن عمومی سراسر استان گلستان را به صورت خودجوش و مردمی انجام می دهند که این مهم در کاهش ویروس کرونا اثرگذار بوده است.

 

رسولی به راه اندازی کارگاه تولید ماسک به همت قرارگاه خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(رحمه الله علیه) اشاره کرد و افزود: در روزهای ابتدایی شیوع کرونا که مردم برای تأمین اقلام بهداشتی با مشکل مواجه بودند گروه های جهادی براساس فرامین مقام معظم رهبری وارد کارزار مقابله با کرونا شدند و در عرصه تولید ماسک گام برداشتند.

 

دبیر قرارگاه خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(رحمه الله علیه) گلستان بیان کرد: سه کارگاه بزرگ تولید ماسک در گرگان، کردکوی، علی آبادکتول به یاد شهید «عبدالله عباسی»، نخستین شهید مدافع سلامت استان گلستان نامگذاری شده است.

 

وی از فعالیت بیش از 150 نیروی جهادی در کارگاه های تولید ماسک خبر داد و گفت: روزانه 150 الی 200 هزار ماسک در این سه کارگاه تولید می شود و ماسک های تولیدی که زیر نظر سازمان غذا و دارو است در سطح داروخانه ها توزیع می شود.

 

رسولی به رزمایش همدلی و مواسات و کمک مؤمنانه اشاره و خاطرنشان کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر راه اندازی رزمایش همدلی و مواسات و کمک مؤمنانه، گروه های جهادی و جوانان انقلابی که مدیران آینده کشور هستند به ندای ولایت لبیک گفتند و برای مشارکت در رزمایش مؤمنانه وارد عمل شدند.

 

دبیر قرارگاه خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(رحمه الله علیه) گلستان ابراز داشت: به منظور برگزاری رزمایش همدلی و مواسات اقداماتی در دستور کار قرارگاه خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(رحمه الله علیه) گلستان و نیروهای جهادی قرار دارد که متعاقباً اعلام خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار