استاندار گلستان گفت: همه باید تلاش کنند در سال جهش تولید، اشتغال موجود در واحدهای تولیدی استان حفظ شده و با تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های جدید، زمینه تولید و اشتغال بیشتر فراهم شود.

استاندار گلستان: حفظ و رونق اشتغال در سال « جهش تولید» مهم‌ترین اولویت استان است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از تسنیم از گرگان، هادی حق شناس پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با بیان اینکه حفظ اشتغال و رونق تولید مهم‌ترین اولویت مسئولان است اظهارداشت: همه دستگاه‌های اجرایی موظف هستند مشکلات واحدهای تولیدی را برطرف کنند.

وی افزود: همه باید تلاش کنند در سال جهش تولید، اشتغال موجود در واحدهای تولیدی استان حفظ شده و با تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های جدید، زمینه تولید و اشتغال بیشتر فراهم شود.

استاندار گلستان یکی از زمینه‌های جهش تولید در استان را بخش کشاورزی دانست و بیان داشت: امسال پیش‌بینی می‌کنیم فقط در محصولات گندم، جو و کلزا بیش از یک میلیون و 500 هزار تن تولید شود.

وی تأکید کرد: باید جهش تولید را در زمینه صنعت و خدمات نیز دنبال کنیم و بتوانیم سال 99 را به سال رشد و پیشرفت استان تبدیل کنیم.

حق شناس با اشاره به رفع مشکلات واحدهای تولیدی استان در این کارگروه خاطرنشان کرد: مصوبه‌های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برای دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها لازم الاجرا است.

وی با بیان اینکه شیوع بیماری کرونا، برخی واحدهای تولیدی استان را تحت تأثیر قرار داده است، گفت: در این ایام تلاش کردیم هیچ واحد تولیدی به دلیل شیوع این ویروس تعطیل نشود و قرار است به 11 هزار و 500 نفر به مدت 3 ماه بیمه بیکاری تعلق گیرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار