حجت الاسلام سلیمانی فرد گفت: با همت واقفان و خیرین پنج هزار بسته معیشتی برای کمک مومنانه بین اقشار آسیب دیده و نیازمندان گلستانی تهیه خواهد شد.

تهیه ۵ هزار بسته معیشتی در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، حجت الاسلام «روح الله سلیمانی فرد» شامگاه شنبه 30 فروردین در آستانه هفته سلامت در دیدار برخی از علمای استان با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان اظهار کرد: هدف از برگزاری این جلسه با حضور برخی از علما استان تقدیر و تشکر از فعالان عرصه سلامت است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان  ادامه داد: در دو ماه گذشته کادر درمانی و پرستاری شرایط سختی را متحمل شدند و در عرصه مقابله با کرونا و درمان بیماران ایثارگری کردند.

 

حجت الاسلام سلیمانی فرد تاکید کرد: در استان گلستان که رنگین کمان اقوام است با همدلی بین مردم و مسئولان شاهد آن بودیم که اتفاقات خوبی رقم خورد.

 

وی گفت: این همدلی و همراهی باعث شد که گلستان جزو استان هایی باشد که زودتر به شیب نزولی بیماری کرونا برسد و در راستای درمان بیماران از کادر درمانی، پرستاران و بهورزان تشکر می کنیم.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان خاطرنشان کرد: در حوزه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اقداماتی در اوقاف انجام دادیم و پروتکل های بهداشتی در بقاع متبرکه و مساجد در نظر گرفته شد.

 

حجت الاسلام سلیمانی فرد بیان کرد: در ابتدای اسفند که هنوز دستور العمل صادر نشده بود به شکل داوطلبان با هماهنگی سازمان اوقاف بحث محدودیت ورود زائران را به اماکن متبرکه لحاظ کردیم و مجموعه این اقدامات منجر به کاهش بیماران کرونایی در استان شد.

 

وی افزود: بر اساس منویات مقام معظم رهبری در نیمه شعبان رزمایش «مواسات و همدلی» برنامه ریزی شده  و با همت واقفان و خیرین پنج هزار بسته معیشتی برای کمک مومنانه بین اقشار آسیب دیده تهیه خواهد شد.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان یادآور شد: بر اساس دستورالعمل ها بنا است که با محدودیت هایی اماکن متبرکه بازگشایی شود و اگر توصیه هایی در این زمینه از سوی دانشگاه علوم پزشکی ارائه شود مورد توجه قرار خواهد گرفت.

 

ارسال نظر

  • حبیب‌پقه
    0

    این‌بسته‌هابین‌چه‌کسانی‌پخش‌می‌شود‌مازن‌وشوهرکارگرایم‌ازوقت‌کورناکارمون‌کلن‌تعطیله‌بایارانه‌ومعیشتی‌میگزرونیم‌بادوتابچه‌چکارکنیم

آخرین اخبار