مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با اشاره به تداوم آموزش دانش‌آموزان در روزهای شیوع کرونا و تعطیلی مدارس گفت: در راستای آموزش مجازی دروس، حدود ۹۰ درصد مدارس استان به شبکه اجتماعی دانش‌آموزی پیوستند.

۹۰ درصد مدارس گلستان به سامانه «شاد» پیوستند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از تسنیم از گرگان، احسان گوهری‌راد پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: با اینکه از اواخر بهمن ماه مدارس به علت شیوع بیماری کرونا تعطیل شده اما آموزش دانش‌آموزان با همکاری معلمان همچنان ادامه داشت.

وی گفت: فرهنگیان و معلمان استان در بستر شبکه‌های اجتماعی مختلف گروه‌ها و کانال‌هایی را برای آموزش دروس مختلف ایجاد کرده بودند که از نیمه شعبان شبکه اجتماعی شاد برای ساماندهی آموزش مجازی فعال شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: حدود 90 درصد مدارس و بیش از نیمی از همکاران فرهنگی ما در شبکه اجتماعی شاد عضو شدند اما برای تسهیل در امر آموزش مجازی نیازمند همکاری بیشتر خانواده‌ها هستیم.

وی با اشاره به رایزنی برای رایگان شدن هزینه اینترنت برای آموزش مجازی دانش‌آموزان در استان ادامه داد: خانواده‌ها باید نرم‌افزار شاد را بر روی تلفن همراه هوشمند خود نصب کنند تا بتوانیم از روز دوشنبه هفته جاری، فعالیت آموزش مجازی را در استان آغاز کنیم. در عین حال برخی والدین تلفن همراه هوشمند ندارند و همین مسئله روند آموزش مجازی را کُند و با مشکل مواجه کرده است.

گوهری‌راد گفت: برای دانش‌آموزان مناطق محروم که دسترسی به تلفن همراه هوشمند یا رایانه شخصی ندارند، جزوه‌های آموزشی تهیه شده که بین آنان توزیع می‌شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار