گوهری راد گفت: با توجه به تعطیلی مدارس در ایام کرونایی مدارس غیرانتفاعی تنها مجاز به دریافت شهریه ثابت هستند.

مدارس غیر انتفاعی تنها مجاز به دریافت شهریه ثابت هستند/ دسترسی ۳۰ درصد دانش آموزان گلستانی به شبکه شاد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «احسان گوهری راد» امروز (پنجشنبه ۴ اردیبهشت) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: نزدیک به 30 درصد دانش آموزان استان گلستان امکان شرکت در کلاس های مجازی در شبکه شاد را پیدا کردند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان ادامه داد: هزینه در مدارس غیرانتفاعی توسط سیاست خصوصی سازی مؤسسات است و این هزینه و مبلغی که از خانواده دریافت می شود بخشی به شکل شهریه ثابت و بخشی دیگر در قالب فوق برنامه و ایاب و ذهاب است.

 

گوهری راد بیان کرد: آنچیزی که به نام شهریه ثابت است با توجه به اینکه باید تمامی حقوق نیروهای آزاد را بپردازند باید توسط خانواده ها پرداخته شود.

 

وی با بیان اینکه بسیاری از این مدارس باید حقوق معلمان و اجاره بهاء را بپردازند، یادآور شد: اگر این مدارس برای هزینه هایی مانند ایاب و ذهاب و فوق برنامه شهریه اضافی از خانواده ها دریافت کردند باید مبلغ دریافتی را به خانواده ها بازگردانند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان تاکید کرد: شهریه ثابت در مدارس غیرانتفاعی بر اساس توافق بین خانواده ها و مؤسس در نظر گرفته شده است.

 

گوهری راد افزود: دست اندرکاران صدا و سیما این موافقت را انجام دادند که در بعد از ظهر آموزش های شبکه آموزش را برای دانش آموزان تکرار کنند.

 

وی گفت: دانش آموزانی که به سبک شاد دسترسی نداشته باشند از طریق آموزش و پرورش جزوه هایی تدارک دیده شده که به درب منازل این دسته از دانش آموزان تحویل داده می شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار