فرمانده سپاه گرگان با اشاره به اجرای چهارمین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه در این شهرستان گفت: در این مرحله ۲ هزار و ۵۰۰ بسته غذایی بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان کرونایی توزیع می‌شود.

اجرای چهارمین مرحله رزمایش « کمک مؤمنانه» در گرگان؛ ۲۵۰۰ بسته غذایی توزیع شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از تسنیم از گرگان، سرهنگ وحید فخرالدین صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در پی فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره اجرای رزمایش مواسات و همدلی و تأکید بر کمک مومنانه، سپاه و بسیج شهرستان گرگان نیز مقدمات اجرای این طرح بزرگ را فراهم کرد.

وی گفت: در دو هفته اخیر بیش از 12 هزار و 500 بسته غذایی بین نیازمندان و خانواده‌هایی که معیشت آنان در اثر بیماری کرونا دچار مشکل شده، توزیع شده است.

فرمانده سپاه گرگان افزود: مرحله چهارم رزمایش کمک مؤمنانه در شهرستان گرگان نیز از روز گذشته به اجرا درآمده و در این مرحله 2 هزار و 500 بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی توضیح داد این بسته‌های غذایی، در قالب هدیه مقام معظم رهبری و کمک‌های بنیاد مستضعفان است که در اختیار سپاه شهرستان گرگان قرار گرفت.

فخرالدین بیان داشت: شناسایی محرومان و نیازمندانی که زیر پوشش نهادهای حمایتی نیستند از سوی پایگاه‌های بسیج در حال اجراست. علاوه براین ما آمادگی داریم از ظرفیت خیران برای تهیه بسته‌های ارزاق بهره بگیریم و توزیع این بسته‌ها نیز از سوی گروه‌های جهادی و بسیجی انجام می‌شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار