برزمینی از تداوم تعطیلی اماکن ورزشی استان گلستان تا پایان اردیبهشت ماه جاری خبر داد.

​ادامه تعطیلی اماکن ورزشی گلستان تا ۳۰ اردیبهشت

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «قاسم برزمینی» صبح امروز(یکشنبه 21 اردیبهشت) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا اماکن ورزشی از اسفندماه سال 98 تعطیل شده است و این تعطیلی تا 30 اردیبهشت ماه ادامه دارد.

 

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان با اشاره به ضرر و زیان باشگاه های خصوصی و دولتی در پی شیوع کرونا، ادامه داد: براساس کمیسیون ماده پنج اماکن ورزشی دولتی به بخش خصوصی واگذار شدند.

 

وی اضافه کرد: براساس جلسه ای که در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد اجاره بهاء سالن های ورزشی دولتی واگذار شده به بخش خصوصی در ماه های اسفند 98 و فروردین ماه 99 بخشیده شده است و به احتمال قوی اجاره بهاء اردیبهشت ماه نیز بخشیده می شود.

 

برزمینی تصریح کرد: با شیوع کرونا باشگاه های ورزشی خصوصی نیز دچار خسارت شدند و اسامی باشگاه های دارای مجوز کمیسیون ماده پنج و مربیان آن در استان گلستان گردآوری و به وزارت ورزش ارسال شده است و امیدواریم تسهیلاتی به مدیران و مربیان باشگاه ها اعطاء شود.

 

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان خاطرنشان کرد: از طریق مؤسسه کارآفرینی امید استان گلستان نیز پیگیری هایی در حال انجام است تا باشگاه های آسیب دیده از کرونا مورد حمایت قرار بگیرند و تسهیلاتی به آنها پرداخت شود.

 

وی از مشارکت سازمان های مردم نهاد و هیئت های ورزشی و خیرین در رزمایش کمک مؤمنانه قدردانی کرد و گفت: در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب در رزمایش کمک مؤمنانه بیش از 7 هزار بسته معیشتی تهیه و بین نیازمندان استان گلستان توزیع شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار