مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان از اجرای موفق تعویض ایستگاه ترکیبی گاز روستای نودیجه از توابع شهرستان گرگان که در واقع تامین کننده جریان گاز 10 روستا، شهرک صنعتی و چندین مورد صنایع است خبر داد.

افزایش ظرفیت ایستگاه تقلیل فشارگاز روستای نودیجه گرگان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، محمد رحیم رحیمی اظهار کرد: در همین زمینه به منظور افزایش ظرفیت و تقویت فشار گاز و تأمین گاز پایدار برای مردم منطقه با برنامه ریزی صورت گرفته نسبت به تعویض ایستگاه مذکور برنامه ریزی شد.

وی تصریح کرد: ظرفیت ایستگاه مذکور 10 هزار بوده و توانستیم آنرا با نصب یک ایستگاه CGS با ظرفیت 20 هزار و یک ایستگاه TBS با ظرفیت 10 هزار ارتقاء دهیم تا قابلیت ایستگاه فوق افزایش یابد.

وی افزود:درمجموع بابت اجرا و خرید ایستگاه ،تجهیزات و کالاهای موردنیاز و همچنین هزینه نصب و راه اندازی حدود 22 میلیارد ریال ازمحل بودجه های عمرانی شرکت گازاستان گلستان هزینه شده است.

 مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان در پایان با تقدیر از واحدهای مجری این عملیات تاکید کرد: نظر به اینکه تعداد مشترکین گاز استان اعم از واحدهای خانگی ،تجاری و صنعتی به میزان قابل توجهی در حال افزایش است،بنابراین این شرکت در راستای رسالت کاری جهت تامین گاز مستمر و ایمن به منظور حصول اطمینان خاطر مشترکین عزیز،همواره با شناسایی و رصد مطالعاتی،مقدار مصرف گاز مجموعه مصرف کنندگان را کنترل و نسبت به ظرفیت سازی مناسب با تعویض ،تقویت و افزایش ظرفیت ایستگاه ها اقدام می کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار