حمیدی گفت: با توجه به محدودیت پذیرش مرکز ترک اعتیاد در توسکستان دومین مرکز ترک اعتیاد ماده ۱۶ نیز در گرگان راه اندازی خواهد شد.

راه اندازی دومین مرکز ترک اعتیاد ماده ۱۶ در گرگان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «محمد حمیدی» ظهر امروز (دوشنبه 22 اردیبهشت) در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان گرگان اظهار کرد: دستگاه هایی که عضو کمیته های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر نیستند، نیاز است که به مصوبات این شورا اهتمام داشته باشند.

 

فرماندار گرگان به بحث آموزش تاکید کرد و ادامه داد: یکی از بهترین راه های پیشگیری از مواد مخدر ورزش است.

 

حمیدی ابراز داشت: صنعت، معدن و تجارت شهرستان گرگان باید صنف عطاران شهرستان گرگان را تشکیل دهد تا این صنف بتواند به خواسته هایی که شورای مبارزه با مواد مخذر دارد جامعه عمل بپوشاند.

 

وی گفت: تعداد عطاری ها در شهرستان گرگان رو به افزایش است و باید نظارت و کنترلی بر آنها وجود داشته باشد.

 

فرماندار گرگان یادآور شد: در راستای اشتغال بهبود یافتگان نیاز است با هم فکری بهزیستی، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و فنی و حرفه ای نظام پشتیبان به وجود بیاید.

 

حمیدی متذکر شد: گروه آسیب پذیر در حوزه مواد مخدر جوانان هستند و لذا نماینده سازمان های مردم نهاد جوانان در جلسات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر دعوت شده است.

 

وی افزود: آموزش تولید گیاهان دارویی را بین بهبود یافتگان مواد مخذر آغاز کردیم و همچنین آموزش هایی نیز در کمپ های بانوان و بهزیستی در نظر گرفته شده است.

 

فرماندار گرگان به طرح شهید شوشتری اشاره کرد و افزود: اقدامات دستگاه های اجرایی در اجرای طرح شهید شوشتری بررسی شود.

 

حمیدی تاکید کرد: با توجه به محدودیت مرکز ترک اعتیاد توسکستان بنا است در شهرستان گرگان مرکز ترک اعتیاد ماده 16 شماره دو نیز راه اندازی شود و به این منظور مرکزی در شهرداری گرگان در نظر گرفته شده است که پیش از این برای جمع آوری و ساماندهی کارتن خواب ها در سطح شهر تجهیز شده بود ولی می توانیم از این مکان برای مرکز ترک اعتیاد ماده 16 نیز استفاده کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار