آیت اللهی گفت: با توجه به مصوبه ستاد نظارت بر کرونا وزارت ورزش و جوانان آغاز فعالیت ورزش های انفرادی در شهرهای سفید بلامانع است.

​فعالیت ورزش های انفرادی در شهرهای سفید مجاز است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «علی اصغر آیت اللهی» صبح امروز (چهارشنبه 24 اردیبهشت) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: از همان ابتدای شیوع کرونا نظارت بر باشگاه های ورزشی در دستور کار قرار گرفت.

 

رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان گلستان ادامه داد: با توجه به مصوبه ستاد نظارت بر کرونا وزارت ورزش و جوانان و با حمایت سرپرست اداره کل ورزش و جوانان گلستان علاوه بر ضدعفونی اماکن و سالن های ورزشی، دستورالعمل آغاز فعالیت ورزش های انفرادی در شهرهای سفید صادر شده است.

 

وی بیان کرد: ورزش هایی اعم از تنیس، دارت، شطرنج، دو و میدانی، وزنه برداری، بدمینتون، قایقرانی انفرادی، اسکیت، تیراندازی، تیراندازی با کمان، سوارکاری، دوچرخه سواری، گلف، پیاده روی، اسکیت، ماهی گیری، یوگا و غیره در شهرهای با وضعیت سفید قابل انجام است.

 

آیت اللهی اضافه کرد: باشگاه ها و اماکن ورزشی پس از بازگشایی باید فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند و گندزدایی و ضدعفونی مداوم تمامی سطوح را در دستور کار قرار دهند.

 

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان گلستان تأکید کرد: بازرسان و تیم های نظارتی هیئت پزشکی ورزشی گلستان، حوزه ورزش را رصد می کنند و با متخلفان برخورد خواهند کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار