یازرلو گفت: بحث کرونا باعث شد که روابط عمومی ها بتوانند توانمندی های خود را عرضه کنند و روابط عمومی ها نقش به سزایی در این ایام داشتند.

شیوع کرونا بستری برای ارائه توانمندی روابط عمومی های گلستان بود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «علی یازرلو» صبح امروز (یکشنبه 28 اردیبهشت) در نشست با مسئولان روابط عمومی دستگاه های اجرایی گلستان اظهار کرد: سال گذشته جشنواره روابط عمومی های برتر برای بررسی نقاط ضعف و قوت روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان برگزار و از نفرات برگزیده نیز تجلیل شد.

 

مدیر روابط عمومی استانداری گلستان ادامه داد: بر اساس این جشنواره، برنامه های آموزشی در سال 99 در نظر گرفته شده است که اجرایی خواهد شد.

 

یازرلو متذکر شد: بحث کرونا باعث شد که روابط عمومی ها بتوانند توانمندی های خود را عرضه کنند و روابط عمومی های دستگاه های اجرایی در ایام کرونا عملکرد خوبی را از خود به ثبت رساندند.

 

وی افزود: از اصحاب رسانه با تعامل منطقی که با مجموعه روابط عمومی های دستگاه های اجرایی و استانداری داشتند و گاهی حتی با فاکتور گذشت مسائل را پیش بردند تشکر می کنم.

 

مدیر روابط عمومی استانداری گلستان متذکر شد: در بستر روابط عمومی سخت افزارهایی نیاز است تا در حوزه نرم افزاری شرایط تقویت شود و بتوانیم درست را از نادرست در سر بزنگاه ها تشخیص دهیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار