جلالی گفت: در حوزه برندسازی شرکت های مهندسی در استان نیاز است اهتمام شود و دستگاه های اجرایی پروژه های بزرگ را به شرکت های بومی واگذار کنند.

بی توجهی به ظرفیت شرکت های بومی در اجرای پروژه های بزرگ در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «علی اکبر جلالی» امروز (چهارشنبه 3 اردیبهشت) در نشست استاندار گلستان با کارآفرینان اظهار کرد: جامعه مهندسین همواره در بحران ها در کنار مسئولان قرار دارند و در سیل سال گذشته از نخستین اکیپ هایی که وارد این عرصه شدند، جامعه مهندسین بودند.

 

رئیس انجمن پیمانکاران عمرانی گلستان ادامه داد: در بخش جهش تولیدی که امسال باید رقم بخورد درصد بالایی از اشتغال در دست پیمانکاران و جامعه مهندسی قرار دارد ولی برای رسیدن به این شعار باید بانک ها و دستگاه های اجرایی پای کار باشند.

 

جلالی ابراز داشت: در بحث اجرایی پروژه های اقتصادی در استان و در حوزه برندسازی شرکت ها با مشکل رو به رو هستیم، کارهای بزرگ به پیمانکاران بخش خصوصی استان اعطاء نمی شود و امروز چرا باید شرکت های در دیگر استان ها پای انعقاد قرارداد با دستگاه های اجرایی استان بیایند.

 

وی بیان کرد: بهترین زهکشی ها و روگذر و زیرگذرها را می توانند مهندسان استان اجرایی کنند و راه آهن اینچه برون یکی از بهترین پروژه های جامعه مهندسین استان گلستان به شمار می رود.

 

رئیس انجمن پیمانکاران عمرانی گلستان خاطرنشان کرد: در واگذاری پروژه های اجرایی و برندسازی شرکت ها استاندار گلستان به ما کمک کند و این مهم به اشتغال 10 هزار مهندس بخش ساختمانی و 15 هزار مهندس بخش کشاورزی در استان کمک می کند.

 

جلالی افزود: در پروژه های کوچک استان بخش مهندسین را دستگاه های اجرایی دخیل می کنند اما در پروژه های بزرگ از ظرفیت شرکت های بومی استفاده نمی شود.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار