طلوعیان با بیان اینکه ۱۹۹ واحد صنعتی در شهرستان گرگان وجود دارد، گفت: فعالیت ۱۷ واحد صنعتی در شهرستان گرگان راکد است.

فعالیت ۱۷ واحد صنعتی در شهرستان گرگان راکد است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «حسین طلوعیان» صبح امروز (دوشنبه 29 اردیبهشت) در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان گرگان اظهار کرد: 206 طرح صنعتی با ارزش سرمایه گذاری 890 میلیارد تومان در حال حاضر فعالیت می کند که پیش بینی اشتغال آن چهار هزار نفر است.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان ادامه داد: 199 واحد صنعتی زیر نظر اداره کل صنعت، معدن و تجارت در شهرستان گرگان فعالیت می کند که از این میزان 150 واحد خارج از شهرک صنعتی فعالیت دارد.

 

طلوعیان بیان کرد: در شهرستان گرگان 13 درصد از واحدهای صنعتی در بین صفر تا 29 درصد، 31 درصد واحدهای صنعتی بین 30 تا 50 درصد، 29 درصد واحدهای صنعتی بین 50 تا 80 درصد و 18 درصد واحدهای صنعتی بیش از 80 درصد فعالیت دارند و 17 واحد صنعتی در شهرستان گرگان راکد است.

 

وی خاطرنشان کرد: 56 اتحادیه صنفی در شهرستان گرگان وجود دارد که کل واحدهای صنفی در شهرستان گرگان به بیش از 14 هزار صنف می رسد که از این میزان 13 هزار و 600 واحد صنفی دارای پرونده هستند.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان ابراز داشت: یک هزار و 580 نفر سهمیه اشتغال شهرستان گرگان در سال گذشته در نظر گرفته شد که در سال گذشته نزدیک به یک هزار و 800 نفر اشتغال در گرگان ایجاد شد.

 

طلوعیان در خصوص برخورداری شهرستان گرگان از اعتبارات رونق تولید، گفت: برای ۳۷۴ طرح در مجموع دو هزار و 74 میلیارد تومان اعتبار مصوب در رونق تولید در نظر گرفته شده بود که به 85 طرح با اعتبار  330 میلیارد تومان اعتبار پرداخت شده است.

 

وی افزود: برای 80 طرح تبصره 18 در شهرستان گرگان در سال گذشته بالغ بر 100 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده بود که 13 طرح از اعتبارات تبصره 18 بهره مند شدند.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان ابراز داشت: در شهرستان گرگان به 11 طرح بازسازی و نوسازی تسهیلات با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد تومان پرداخت شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار