چراغعلی به لغو راهپیمایی روز قدس به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: اراده و عزم ملت ایران در برابر رژیم صهیونیستی کمرنگ نشده است.

اراده و عزم ملت ایران در برابر رژیم صهیونیستی کمرنگ نشده است

به گزارش گلستان ۲۴؛ «عبدالرضا چراغعلی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: بسیاری از تجمعات و برنامه ها به دلیل پاندمی کرونا در منطقه و حتی بسیاری از کشورهای دنیا لغو شده است.

 

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان ادامه داد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا تجمع روز قدس را نخواهیم داشت و این به معنای آن نیست که اراده و عزم ملت ایران در برابر رژیم صهیونیستی کمرنگ شده است.

 

چراغعلی با بیان اینکه برگزار نشدن راهپیمایی روز قدس ذره ای شکاف در روحیه استکبارستیزی و انزجار از رژیم منحوس صهیونیستی به وجود نیاورده است، یادآور شد: در راستای سلامت مردم و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ستاد مرکزی با ابلاغیه ای که داشت برنامه مشخصی برای برگزاری راهپیمایی روز قدس در جمعه پیشرو اعلام نکرد.

 

وی گفت: آنچه مسلم است در روز قدس فرمایش های مقام معظم رهبری از طریق صدا و سیما پخش خواهد شد و این فرامین را به عنوان یک اصل در جامعه پیگیری خواهیم کرد.

 

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان  تاکید کرد: در صورتی که برنامه ای برای روز قدس در نظر گرفته شود به مردم انقلابی که قصد حضور در برنامه روز قدس را دارند متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

چراغعلی ابراز داشت: درخواست داریم مردم از طریق دستگاه های متولی برگزاری مراسم روز قدس مثل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، وزارت کشور، استانداری و فرمانداران اخبار مربوط به روز قدس و برنامه های این روز را پیگیری کنند.

 

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان یادآور شد: برگزار نشدن راهپیمایی روز قدس نشانه احترام به امنیت و سلامت مردم از سوی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

 

چراغعلی با بیان اینکه در سنوات گذشته راهپیمایی روز قدس جزو ارکان استکبار ستیزی و مبارزه با صهیونیست بود، افزود: تغییر رویه در عدم برگزاری راهپیمایی روز قدس یه به دلیل شیوع ویروس کرونا به معنی تغییر رویکرد نظام نیست و ملت ایران همچنان بر اصول انقلابی و روحیه استکبارستیزی پایبند هستند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار