ارشد نظامی آجا در گلستان و فرمانده لشکر 30 گرگان با ارسال لوح سپاس از مدیریت، حسن اخلاق و تلاش های مدیر روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی استان تقدیر کرد.

تقدیر فرمانده لشکر ۳۰ گرگان از مدیر روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، سرتیپ ۲ ستاد، محمدعلی سعید عسکری، ارشد نظامی آجا در استان گلستان و فرمانده لشکر ۳۰ گرگان بخاطر مدیریت، مجاهدت، خلاقیت و اخلاق محمدرضا بهرامی در حوزه روابط عمومی و اطلاع‌رسانی با اهداء لوحی، تقدیر کرد.

در متن این لوح آمده است: بدون تردید، عرصه وسیع اطلاع‌رسانی مؤثر و ارتباطات موفق دوسویه، مرهون تلاش و زحمات مجدانه کارکنان سخت کوش و وارسته ای است که خدمت به میهن و مردم شهیدپرور استان را وجه خدمت خویش ساخته و از هر تلاشی در راه پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مضایقه نمی نمایند.

اینک در سال «جهش تولید» و هفته روابط عمومی و ارتباطات بر خود فرض دانسته از حسن همکاری و تعامل همه جانبه حضرتعالی، به مصداق حدیث شریف « من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق » صمیمانه تشکر و قدردانی و به رسم یادبود این لوح سپاس را تقدیم می‌کنم و موفقیت روزافزون شما را در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و تحت ولایت و زعامت مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) از درگاه خدواند متعال مسئلت می نمایم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار