مدیر کل تبلیغات اسلامی استان گلستان:

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: پیام مهم مبعث پیامبر اکرم (ص) رعایت مکارم اخلاق در جامعه است.

پیام مهم مبعث پیامبر اکرم (ص)، رعایت مکارم اخلاق در جامعه است

به گزارش گلستان24؛حجت‌الاسلام نورالله ولی نژاد مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با تبریک عید مبعث اظهار داشت: مبعث پیامبر گرامی اسلام (ص) یک اتفاق بسیار مهم در تاریخ زندگی بشر بود که خداوند متعال هدایت بشر را به وسیله یک بنده از بهترین بندگان به بشریت معرفی کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: در عید مبعث، خداوند متعال هر چه بشریت لازم داشت بر انسان ارزانی داشت و در این عید انسان رابطه خود را با عرش و خدا به واسطه ی پیامبر (ص) بر قرار کرد و سعادت بشر و زندگی ایده آل را رغم زد.

وی اظهار داشت: عید مبعث نقطه عطفی در زندگی انسان هاست و این عید توانست انسان را در عرش، الهی، اخلاقی و معنوی کند.

ولی نژاد بیان کرد: عید مبعث پیامبر (ص) حامل پیام بزرگی برای جهان وبشریت بود که از خداوند دریافت و به انسان ابلاغ شد و زمانی که از نبی مکرم اسلام(ص) از عید مبعث با آن همه زیبایی و بزرگی سوال می‌شود،فرمودند:آمده ام تا مکارم اخلاقی را برای انسان به ارمغان بیاورم و بشر را از اکسیر اعظم اخلاق و حلقه مفقوده بشر احیاء کنم.

وی تصریح کرد: آنچه بشر را به سقوط می کشاند بی اخلاقی است و اگر اخلاقی مدار زندگی کنیم بقیه زندگی ها تنظیم خواهد شد.

ولی نژاد بیان کرد: رسول خدا(ص) مبعوث به رسالت شد تا بشریت را با اخلاق آشناکند وبه همگان بفهماند که راه نجاتشان در رعایت اخلاق است.

وی در پایان همگان را به سیره رفتاری، گفتاری و اخلاقی پیامبر دعوت کردو بیان داشت: انسانی که اخلاق را در زندگی و جامعه رعایت کند نزد خداوند هم محبوب می‌شود و در جامعه ی نبوی و اسلامی نباید شاهد خشونت و بی اخلاقی در جامعه باشیم.

/گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار