چراغعلی گفت: باید پس از ماه مبارک رمضان سازماندهی در راستای کمک مونانه را در گلستان حفظ کنیم و از نیازمندان و اقشار آسیب دیده حمایت بیشتری داشته باشیم.

حمایت از نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا تداوم یابد

به گزارش گلستان ۲۴؛ «عبدالرضا چراغعلی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: به منظور کمک به اقشار آسیب دیده و نیازمند که در بحث شیوع ویروس کرونا، اقتصاد و معیشت آنها با مشکل رو به رو شده است سازماندهی خوبی در استان اتفاق افتاد.

 

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان ادامه داد: ماه رمضان یک ماه معنوی بود که منجر شد که سرعت جمع آوری کمک های مردمی و خیرین در قالب رزمایش مواسات و همدلی سرعت بیشتری به خود بگیرد.

 

چراغعلی خاطرنشان کرد: باید پس از ماه مبارک رمضان این سازماندهی را حفظ کنیم و بتوانیم از نیازمندان و اقشار آسیب دیده حمایت بیشتری داشته باشیم.

 

وی افزود: براساس اطلاعاتی که در اختیار داریم در دو ماه پیشرو مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم جلوه بیشتری خواهد داشت و انتظار داریم که همچنان خیران و گروه های مختلف مردمی نسبت به مواسات و کمک مومنانه اقدام کنند.

 

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان یادآور شد: گروه های مردم نهاد و پایگاه های مذهبی مثل مساجد در بحران اخیر به خوبی عمل کردند و توانستند نقش موثری در رزمایش مواسات و همدلی و پوشش نیازهای اولیه و ضروری مردم داشته باشند.

 

چراغعلی با بیان اینکه 100 روز از شیوع ویروس کرونا را در استان سپری کردیم، گفت: پس از تاکیدات مقام معظم رهبری در نیمه شعبان، گروه ها و تشکلات مختلف به امداد و کمک خانواده های نیازمند شتافتند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار