نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: با دستور مقام معظم رهبری مبنی بر مواسات، حجم کمک‌های مردمی در استان همدان به صورت چشمگیری افزایش یافته است.

افزایش چشمگیر کمک‌های مردمی برای حمایت از نیازمندان
به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از خبرگزاری تسنیم، آیت الله حبیب الله شعبانی عصر اموز با حضور در مراسم آغاز مرحله نخست رزمایش کمک مؤمنانه از افزایش چشمگیر کمک‌های مردمی پس از فرمایشات مقام معظم رهبری خبر داد و اظهار داشت: این اقدام مردم بیانگر ارتباط آنها با ولایت و تبعیت آنها از رهبری است.

وی با بیان اینکه اخلاص در عمل رمز ماندگاری کارهاست، افزود: هدف از تشکیل قرارگاه مواسات ورود و فعالیت تمامی اقشار و گروه‌ها در عرصه کمک و همدلی است یعنی هرکس به هر اندازه که می‌تواند در این فضا فعالیت کند.

نماینده مقام معظم رهبری با اشاره به اینکه تا امروز خوشبختانه همه پای کار مقابله با کرونا بودند ابراز کرد: به منظور جلوگیری از موازی کاری در اهدای بسته‌های غذایی نیز، بیش از چندین هزار نفر افراد نیازمند و آسیب دیده از کرونا در سطح استان شناسایی شده اند.

وی با تأکید در رزمایش مؤمنانه و اهدای بسته‌های غذایی هرگز نباید از یاد ببریم که کرامت و شخصیت همه افرادی که شناسایی شدند را حفظ کنیم، گفت: همه انسانها از شخصیت والا و بزرگی برخوردار هستند.

شعبانی با اشاره اینکه تمهیدات لازم برای اجرای مرحله نخست رزمایش مومنانه در همدان در کمتر از 10 روز فراهم شده است، ابراز کرد: تمامی کسانی جامعه هدف این رزمایش را تشکیل می‌دهند افراد آبرومندی هستند که باید شخصیت آنها حفظ شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار