مدیر کل ثبت احوال استان گلستان گفت : میزان ثبت ازدواج در استان گلستان در سال گذشته نسبت به سال 97 با کاهش 2.5 درصدی رو به رو بود.

از روند کاهشی ازدواج تا روندافزایشی طلاق در گلستان / ازدواج 2.5 کاهش و طلاق 3.3 درصدافزایش !

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما ؛ ابوبکر دولو صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران با اعلام خبر فوق افزود : براساس گزارش های ثبت شده در استان میزان ازدواج در 9 شهرستان کاهش یافته است.

دولو افزود :  بیشترین میزان کاهش ازدواج نیز در شهرستان مراوه تپه با رشد منفی  28.4 و بندرترکمن با رشد منفی 11.5- بوده است.

وی همچنین از افزایش ازدواج در پنج شهرستان استان گلستان خبر داد و  گفت :  به ترتیب در پنج شهرستان مینودشت با 13.1 درصد، کلاله با 2.6 درصد، گنبدکاووس با 1.2 درصد، بندرگز با 0.5 درصد و گرگان با 0.1 درصد افزایش داشته است.

مدیر کل ثبت احوال استان گلستان خاطرنشان ساخت : میزان آمار طلاق نیز در هشت شهرستان استان افزایش 3.3 درصدی را نشان می دهد .

دولو ادامه داد : اما در پنج شهرستان استان گلستان اعم از کردکوی با رشد منفی 22.2، گمیشان با رشد منفی 22،  بندرترکمن با رشد منفی 13.2، آزادشهر با رشد منفی 8.8 و رامیان با رشد منفی  0.6 همراه بوده است.

این مقام مسئول اضافه کرد : بیشترین افزایش طلاق نیز مربوط به شهرستان های مراوه تپه، آق قلا و مینودشت بود و شهرستان مرواه تپه 53.3 درصد و آق قلا 40 درصد و مینودشت 28.8 درصد نسبت به سال 97 افزایش داشتند..

 

ارسال نظر

آخرین اخبار