بنی عقیل گفت: با توجه به افزایش میزان تقاضای مراکز درمانی برای بیماران امیدواریم مراجعه مردم برای اهدای خون در استان گلستان افزایش یابد.

ضرورت همدلی برای اهدای خون در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «سید صادق بنی عقیل» صبح امروز (چهارشنبه 7 خرداد) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به نیاز بیمارستان ها و افزایش جراحی و پشت سرگذاشتن ویروس کرونا مقداری ذخایر  گروه خوبی در استان کاهش یافته است.

 

مدیرکل انتقال خون گلستان ادامه داد: در حال حاضر نیاز به گروه های خونی A، B و AB در مراکز درمانی استان افزایش یافته است و تقاضا داریم مردم برای اهدای خون بیشتر مراجعه کنند.

 

بنی عقیل یادآور شد: همچنین در هفته آینده چند روز تعطیل رسمی خواهیم داشت و این مهم باعث کاهش اهدای خون خواهد شد.

 

وی افزود: از بانوان استان گلستان درخواست می کنیم با مراجعه به مراکز انتقال خون نسبت به اهدای خون اقدام کنند، بانوان ظرفیت بالقوه ای در جامعه هستند و همواره بانوان جزو سالمترین افراد جامعه به شمار می روند.

 

مدیرکل انتقال خون گلستان تاکید کرد: برخی از بانوان نگران کم خونی هستند و این ذهنیت در آنها وجود دارد و به آنها اطمینان خاطر می دهیم که معاینات دقیقی انجام می شود و اگر شرایط برای آنها به منظور اهدای خون وجود نداشته باشد خونگیری اتفاق نخواهد افتاد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار