سرپرست اداره کل ورزش و جوانان گلستان گفت: در گالیکش و مراوه تپه هیچ محدودیتی در ارتباط با فعالیت رشته های ورزشی وجود ندارد.

لزوم انجام تست PCR برای کارکنان اماکن ورزشی/ در گالیکش و مراوه تپه هیچ محدودیتی برای فعالیت رشته های ورزشی وجود ندارد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از برنا از گرگان: قاسمعلی برزمینی در رابطه با فعالیت رشته های ورزشی اظهار کرد: فعالیت ورزشی در تمامی رشته ها به غیر از بوکس ،تکواندو (بخش کیوروگی)،کاراته(بخش کمیته )،جودو،کبدی،کشتی،ووشو(بخش ساندا)،سبک های برخوردی تحت پوشش فدراسیون انجمن های ورزشهای رزمی،کونگ فو و هنرهای رزمی و استخر های سر پوشیده آزاد می باشد.

وی افزود: فعالیت رشته های ورزشی منوط به رعایت فاصله گذاری اجتماعی امکان پذیر می باشد.

برزمینی تصریح کرد: قبل از شروع بکار باشگاه ها،همه کارکنان شاغل در اماکن ورزشی می بایست نسبت به انجام تست PCRاقدام نمایند.

وی ضمن تاکید بر اینکه پذیرش ورزشکاران مشکوک و بیمار در همه اماکن ورزشی ممنوع است بیان داشت: ثبت نام همه اماکن ورزشی در سامانه salamat. gov.irالزامی است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان گلستان عنوان کرد: برگزاری مسابقات در هر شهری که در آن بازگشایی انجام شده است نیازمند اخذ مجوز های جدید از این اداره کل می باشد.

وی همچنین گفت: در شهرستانهای گالیکش و مراوه تپه ،هیچ گونه محدودیتی در ارتباط با فعالیتهای باشگاههای رشته های مختلف ورزشی و استخرها وجود ندارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار