به بهانه ی ششمین حضور بین المللی؛

به بهانه ششمین حضور بین المللی و با تصمیم گروه سازنده، فیلم «در میان تپه ها» برای عشایر و در محل لوکیشن های اصلی فیلم اکران شد.

فیلم «در میان تپه ها» ویژه عشایر استان گلستان اکران شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، «محمد رضا کیوانفر» تهیه کننده و کارگردان فیلم درباره ی این تصمیم اظهار کرد: پس از حضور  فیلم «در میان تپه ها» در جشنواره‌های بین‌المللی بوسان کره جنوبی، هاینیان چین، سایروس ترونتو کانادا، وزول فرانسه و گوتنبرگ سوئد ، برآن شدیم پیش از ششمین حضور بین المللی در چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم منا هلند، آن را برای عشایر منطقه و در محل لوکیشن های اصلی فیلم اکران کنیم.

وی ضمن قدردانی از تمامی عوامل سازنده فیلم و عشایر ترکمن منطقه (حد فاصل مناطق شهرستان های مراوه تپه و کلاله) گفت: این فیلم را توسط سینما سیار با هزینه ی شخصی در روز جمعه 9 خرداد ماه برای عشایر منطقه و کلیه عزیزان بومی که در این فیلم حضور داشتند، اکران کردیم.

کیوانفر با تاکید بر ضرورت توجه ویژه به سینمای مستقل و استقبال پر شور عشایر بومی از فیلم، در خاتمه گفت: اکران فیلم در چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم منا هلند در تاریخ 11 تا 13 ژوئن سال میلادی جاری است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار