مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، گفت: از سوی مدیریت حج و زیارت استان گلستان اطلاعیه ای درباره سفر به عتبات عالیات منتشر شد.

اطلاعیه ی مهم مدیریت حج و زیارت استان درباره سفر به عتبات عالیات منتشر شد

به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، عادله کشمیری اظهار کرد: با عنایت به بازگشایی مجدد مرزها و از سرگرفتن اعزام ها و استقبال مردم شریف، آن دسته از متقاضیانی که قصد تشرف را دارند، صرفاً جهت ثبت نام و اعزام با مراجعه به دفاتر مجاز خدمات زیارتی در سطح استان اقدام فرمایند.

وی افزود: با اعلام مدیریت حج و زیارت استان، ۴۸ دفتر خدمات زیارتی در سطح شهرهای استان و همچنین شرکت مرکزی در مرکز استان، آماده خدمت رسانی به زائران عزیز است.

کشمیری با تاکید به توجه ی خاصه ی اهالی فرهنگ و هنر و رسانه ی استان به پرهیز از مراجعه به آزادبرها و غیر مجازها، گفت: با توجه به اینکه اشخاص فرصت طلبی با سوء استفاده از احساسات مذهبی شریف، نسبت به ثبت نام و اعزام زائرین در خارج از ضوابط سازمان حج و زیارت اقدام نمایند و زائرین عزیز می بایست از مراجعه به این قبیل افراد پرهیز کنند.

یادآوری می شود علاقه مندان به منظور کسب هرگونه اطلاعات بیشتر در خصوص حج، عمره، عتبات عالیات عراق و سوریه به سایت golestan.haj.ir مراجعه نمایند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار