مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

حجت الاسلام ولی نژاد گفت: با توجه به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا امسال در سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) برنامه و مراسم تجمع بزرگ در مساجد را نخواهیم داشت.

مراسم ۱۴ خرداد به صورت تجمعی در گلستان برگزار نمی شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان، حجت الاسلام «نورالله ولی نژاد» اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران همه ساله، در آستانه 14 خرداد خاطرات تلخی را مرور می کند و آن ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: درگذشت بنیانگذار انقلاب اسلامی برای ملت بزرگ ایران غیر قابل تصور و حتی غیر قابل پیش بینی بود.

 

وی، امام خمینی (ره) را بزرگترین معجزه قرن دانست و گفت: او با تدبیری که داشت توانست سلطنت دو هزار و 500 ساله شاهنشاهی را درهم بشکند و حکومت باورنکردنی را در دنیا احیا کند.

 

حجت الاسلام ولی نژاد ادامه داد: رابطه عمیقی بین امت و امام برقرار بود که هیچ چیز در عالم نمی توانست آن را دچار خلل کند.

 

وی، آیت الله خامنه ای را یادگار مکتب امام دانست و گفت: ایشان همچنان خود را پیرو راه و اندیشه امام می داند که این موضوع باعث آرامش ملت ایران شد.

 

مدیرکل تبلغات اسلامی گلستان اظهارداشت: با تدبیری که حضرت امام خمینی اندیشید امروز رهبری توسط یک انسان قدرتمند، عالم ارزشمند و مرجع در حال اجرایی شدن است و انقلاب را رو به جلو هدایت می کند.

 

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری با مظلومان هم درد و با دشمنان مخالف است، افزود: این انقلاب همان گونه که در دوران حضرت امام طراحی شد با همان سبک در حال حرکت است.

 

حجت الاسلام ولی نژاد اظهار کرد: با توجه به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا امسال در سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) برنامه و مراسم تجمع بزرگ در مساجد را نخواهیم داشت.

 

وی ادامه داد: یکی از مهمترین برنامه هایی که در این روز اجرایی خواهد شد استماع سخنرانی امید بخش رهبر معظم انقلاب است که از طریق تلویزیون به طور زنده انعکاس داده خواهد شد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان، مشارکت عمومی تلاوت قرآن و مسابقات غیر حضوری در فضای مجازی، تولید ویژه برنامه در اولین تلویزیون اینترنتی استان، صدور بیانیه، اطلاعیه، نصب پرچم عزا در سر در نهادها و سازمان ها از جمله برنامه های سالگرد ارتحال امام اعلام کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار