روسای کمیته امداد حضرت امام خمینی‌(ره) مناطق یک و ۲ گنبدکاووس اعلام کردند که از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون و با مشارکت نیکوکاران، گروه‌های مردمی و برخی نهادها، هفت هزار سبدکالایی بین مددجویان این نهاد توزیع شد.

توزیع هفت هزار سبد کالایی بین مددجویان کمیته امداد گنبدکاووس

به گزارش گلستان ۲۴؛ محمد باقرپور و رحیم تیموری، روسای کمیته امداد مناطق دوگانه گنبدکاووس روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزودند: علاوه بر توزیع سبد کالایی، تاکنون حدود ۱۵ هزار پرس غذای گرم نیز با مشارکت نیکوکاران و برخی نهادهای انقلابی بین مددجویان زیرپوشش توزیع شده است.

به گفته این دو مسوول کمیته امداد گنبدکاووس، کمک‌های نیکوکاران برای توزیع سبد کالایی و غذای گرم بین مددجویان این نهاد در راستای رزمایش مواسات و کمک مومنانه صورت گرفته و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

رییس کمیته امداد منطقه یک گنبدکاووس که ۶ هزار و ۹۵۵ خانوار مددجوی زیرپوشش دارد، به ایرنا گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۲ هزار و ۵۰۰ سبد کالایی و حدود ۱۰ هزار پرس غذای گرم با مشارکت نیکوکاران، مردم و برخی نهادها بین مددجویان توزیع شد. 

محمد باقرپور اضافه کرد: در ماه مبارک رمضان امسال همچنین ۷۷۰ میلیون ریال از منابع کمیته امداد حضرت امام (ره) در قالب کمک مالی از یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال تا پنج میلیون ریال در اختیار خانوارهای نیازمند "غیرمددجو" قرار می گیرد.

همچنین رییس اداره کمیته امداد منطقه ۲ گنبدکاووس نیز به خبرنگار ایرنا گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تا الان چهار هزار و ۵۰۰ بسته کالایی با مشارکت نیکوکاران و گروه‌های مردمی و تعداد پنج هزار پرس غذای گرم بین ۶ هزار خانوار مددجوی زیرپوشش این نهاد توزیع شده و این کمک‌ها تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، کمیته امداد شهرستان ۳۵۰ هزار نفری گنبدکاووس واقع درشرق استان گلستان، به دلیل جمعیت و وسعت بالا و با هدف رسیدگی بهتر به مددجویان و نیازمندان، از سال ۹۵ به دو منطقه یک و دو تبدیل شد تا به افزون بر ۱۳ هزار خانوار زیرپوشش باجمعیت تقریبی ۳۰ هزار نفر خدمات رسانی کند.

رزمایش "مواسات و کمک‌های مؤمنانه" پس از سخنرانی نیمه شعبان رهبر معظم انقلاب و به دستور ایشان با هدف یاری رساندن به افراد کمتربرخوردار و آسیب‌دیده از شرایط اقتصادی پس از شیوع کرونا در تمامی استان ها در حال انجام است.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون ۱۱۰ هزار و ۷۶۷ نفر در ایران به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۴۸ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، جان باختگان کرونا در کشور به ۶ هزار و ۷۳۳ نفر رسید.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار