رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور:

حجت الاسلام خیرخواه گفت: معمار کبیر انقلاب نظام استبداد و استعمار را دقیق می شناخت لذا سخنان امام (رحمه الله علیه) برای ما هنوز تازگی دارد.

امام راحل شناخت کاملی از نظام استبداد و استعمار داشت

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، حجت الاسلام «علی خیرخواه» صبح امروز (سه شنبه 13 خرداد) در جلسه گفتمان تقریبی و هم اندیشی پیرامون اندیشه امام (رحمه الله علیه) و مقام معظم رهبری در تحولات انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی اظهار کرد: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی نظام غربی و شرقی بر جهان حاکم بود و قدرت های مختلف برای ادیان جایگاهی متصور نمی شدند.

 

رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور ادامه داد: متدینان جامعه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی حتی در زندان ها مهجور بودند و در این شرایطی کسی حاضر نبود خود را دین دار معرفی کند.

 

حجت الاسلام خیرخواه متذکر شد: امروز پس از گذشته چهل سال از پیروی انقلاب، تفکر و اندیشه امام(رحمه الله علیه) جهانی شده است و یاد و نام امام(رحمه الله علیه) در دنیا زنده است.

 

وی افزود: آشنایی عمیق و کامل امام (رحمه الله علیه) با مبانی دین یکی از عواملی است که منجر به توسعه اندیشه امام (رحمه الله علیه) در جهان شده است.

 

رئیس مرکز بزرگ اسلامی استان گلستان به اخلاق‌مداری امام (رحمه الله علیه) اشاره کرد و متذکر شد: امام (رحمه الله علیه) در زمینه ها و ابعاد مختلف توانست تفکر و اندیشه خود را در جامعه عرضه کند.

 

حجت الاسلام خیرخواه یادآور شد: مقام معظم رهبری بهترین شخصی هستند که توانسته در دنیا اندیشه های امام (رحمه الله علیه) را معرفی کند.

 

وی تاکید کرد: معمار کبیر انقلاب نظام استبداد و استعمار را دقیق می شناخت و لذا سخنان ایشان برای ما هنوز تازگی دارد.

 

رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور بیان کرد: با ورود امام (رحمه الله علیه) به کشور بیش از هفت میلیون نفر از ایشان استقبال کردند و در مراسم ارتحال معمار کبیر انقلاب بیش از 10 میلیون نفر حضور داشتند و این نشانه ارتباط نزدیک مردم با امام (رحمه الله علیه) است؛ ارتباط مردم نه تنها در ایران بلکه در دیگر کشورها با اندیشه های امام (رحمه الله علیه) بیشتر نیز شده است.

 

حجت الاسلام خیرخواه تاکید کرد: امام (رحمه الله علیه) پیش بینی کرد که نظام سرمایه داری رو به افول است و شاهد بودیم که هیمنه استکبار جهانی شکسته شده است و گرایش به دین و گرایش به اندیشه امام (رحمه الله علیه) و تفکر مقام معظم رهبری در بین مردم آزادی خواه دنیا قالب شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار