مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان:

حسینی گفت: شهری با وضعیت قرمز کرونا در استان گلستان نداریم اما اگر مسائل بهداشتی را نادیده بگیریم شرایط تغییر پیدا می کند.

شهری با وضعیت قرمز کرونا در گلستان نداریم/ ویروس کرونا کنترل نشده است

به گزارش گلستان ۲۴؛ «سید مهدی حسینی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: با وجود اینکه وضعیت شهرهای استان سفید و زرد گزارش شده است ولی این شرایط شکننده است و برای پایداری این وضعیت مردم باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان ادامه داد: مردم باید در مجامع شلوغ فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند و حتما کسانی که در این مجامع شلوغ حضور پیدا می کنند از ماسک استفاده کنند.

 

حسینی به شستشوی مکرر دست ها تاکید کرد و افزود: عدم تماس دست با صورت، بینی و دهان از دیگر نکاتی است که از مردم انتظار داریم در جامعه آن را رعایت کنند.

 

وی گفت: شرایط استان گلستان نسبت به دیگر استان های کشور در خصوص  شیوع ویروس کرونا خوب است و شهری با وضعیت قرمز کرونا در استان گلستان وجود ندارد اما اگر مسائل بهداشتی را نادیده بگیریم شرایط شهرهای سفید تغییر خواهد کرد و همچنین ممکن است که شهرهای با وضعیت زرد نیز به وضعیت قرمز برسند.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان متذکر شد: در صف نانوایی ها، بازار، بانک ها و غیره مردم باید فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند و مردم باید به پروتکل های بهداشتی بیشتر اهتمام داشته باشند.

 

حسینی تاکید کرد: دولت و وزارت بهداشت تمایلی ندارد که مردم در این ایام به سفرهای غیرضروری بروند.

 

وی با بیان اینکه تاکید ما بر این است که از سفرهای غیرضروری جلوگیری شود، تاکید کرد: ویروس کرونا هنوز کنترل شده نیست و در جامعه حضور دارد و نشانه ها و علائم آن نیز روز به روز تغییر می کند.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار