حق شناس از سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در هفته های آینده به استان گلستان خبر داد.

سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «هادی حق شناس» در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: برخی از پروژه ها در سطح استان ممکن است برای ادامه فعالیت خود با مشکلات و موانعی رو به رو باشد که نیاز به پیگیری در سطح ملی دارد.

 

استاندار گلستان ادامه داد: این پروژه ها دسته بندی شده است و بنا داریم در سفر «محمد شریعتمداری»، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان گلستان که در هفته های آینده به منظور شرکت در ستاد اقتصاد مقاومتی حضور می یابد مطرح کنیم.

 

حق شناس بیان کرد: تاکنون زهکشی  70 هزار هکتار از اراضی بخش کشاورزی در مناطق شمالی استان انجام شده است و همچنین مطالعات زهکشی  50 هزار هکتار در دست اقدام است و برای حل مشکل اعتبارات این پروژه مکاتبه ای با سازمان برنامه و بودجه و وزارت کشور انجام شده است.

 

وی بابیان اینکه شهرستان گرگان فاقد هتل پنج ستاره است، افزود: دو هتل در سال 84 و 86  برای این شهرستان در نظر گرفته شد و در ادامه ساخت سرمایه گذارن تمایل دارند که این هتل ها را به صورت پنج ستاره بسازد اما با مشکلات بانکی و مشکلات فنی در مجموعه شهرداری گرگان رو به رو هستند و به این منظور  کمیته پیگیری برای رسیدگی به این مشکلات تشکیل خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار