منتظری گفت: در برابر تک تک مردم مسئول هستیم و مبنای کار ما نمایندگان مجلس باید گره گشایی از کار و مشکلات مردم باشد.

مبنای کار مجلس یازدهم گره گشایی از مشکلات مردم است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «غلامرضا منتظری» عصر امروز (جمعه 23 خرداد) در آیین افتتاح دفتر ارتباط مردمی خود در گرگان اظهار کرد: ملت ایران در آزمون اسفندماه تلاش کردند که با یک بصیرت و هوشمندی پا به میدان بگذارند لذا مجلسی را برگزیدند که نسبت به دوره های گذشته متفاوت است.

 

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس ادامه داد: در 15 روز گذشته که مجلس یازدهم آغاز به کار کرده، انگیزه ها، توانمندی ها و قابلیت های منتخبان مردم را دیدم و  از نگاه نمایندگان ادوار گذشته، این مجلس به دلیل وجود نخبگان یکی از بهترین مجلس شورای اسلامی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

 

منتظری با بیان اینکه امیدواریم در مجلس شورای اسلامی به گونه ای عمل کنیم که در برابر مردم شرمسار نباشیم، ابراز داشت: سرلوحه مکتب ما در مجلس شورای اسلامی شهید سپهبد قاسم سلیمانی است و  نخستین شاخصه ما در مجلس شورای اسلامی پایبندی به راه  پر عزت شهیدان است.

 

وی با بیان اینکه به تعبیر حضرت امام(رحمه الله علیه) عظمت انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا است، افزود: در ادامه مسیر انقلاب در مجلس شورای اسلامی نگاه ما به استمرار راهی است که سردار سپهبد قاسم سلیمانی و شهدا پای نهادند.

 

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس ابراز داشت: یکی از حوزه های فسادآور حوزه قدرت و مجلس است و اگر ما حضور شهدا را در کنار خود احساس نکنیم پای ما در نظارت و رسیدگی به مشکلات کشور لنگ می زند.

 

منتظری خاطرنشان کرد: یکی از شاخصه های سردار سپهبد قاسم سلیمانی توجه به مصالح ملی است و در رفتار این شهید سیاست زدگی نمی بینیم.

 

وی با بیان اینکه در برابر تک تک مردم مسئول هستیم و مبنای کار ما باید گره گشایی از کار و مشکلات مردم باشد، متذکر شد: شهید سپهبد قاسم سلیمانی همواره در برخورد با مردم با چهره گشاده بود ، ما نیز تلاش می کنیم با تأسی از سردار سپهبد قاسم سلیمانی اینگونه عمل کنیم.

 

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس  یادآور شد: دفتر ارتباطات مردمی به منظور گره گشایی و افزایش رضایتمندی مردم ایجاد می شود  و باید به سهم خود برای ارتقای سلامت و کیفت زندگی مردم تلاش کنیم.

 

منتظری تأکید کرد: مجلس یازدهم نخستین مجلس شورای اسلامی در گام دوم انقلاب است و مهمترین شاخصه در بیانیه گام دوم امید آفرینی است.

 

وی تصریح کرد: باید دغدغه تولیدکنندگان در حوزه انتخابیه را بشنیوم در همین راستا در طول این چهار سال به سراغ تک تک تولیدکنندگان از قالیبافان تا واحدهای تولیدی خواهیم رفت.

 

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس  بیان کرد: در دیدار با مسئولان تلاش می کنیم از ظرفیت کارشناسان استفاده کنیم و با پشتیبانی از نظر کارشناسان مشکلات استان را پیگیر شویم.

 

منتظری بیان کرد: مجمع مشورتی پارلمان محلی شکل می گیرد و  بر اساس بانک اطلاعات از تمامی توانمندی های استان گلستان استفاده می شود.

 

وی با بیان اینکه شایسته سالاری بدون کار علمی اتفاق نمی افتد، ایجاد شبکه مردمی، اندیشکده علمی و واحد مشاوره بانوان را بخشی از برنامه های دفتر ارتباط مردمی خود برشمرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار