فرماندار کردکوی گفت: با پرداخت به موقع و هدفمند تسهیلات اشتغالزایی تا پایان سال جاری یکهزار و 900 شغل پایدار در این شهرستان از توابع استان گلستان ایجاد می شود.

1900 شغل در کردکوی ایجاد می شود

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ ابراهیم قدمنان در نشست بررسی آخرین وضعیت پرونده های تسهیلاتی توسعه اشتغال فراگیر و روستایی شهرستان اظهار داشت: پرداخت این وام از عوامل موثر در رونق تولید و کسب و کارهای جدید است و لازم بوده همه دستگاه ها در فرایند پرداخت آن با سرعت بیشتری عمل کنند.

وی بیان کرد: اجرای سهمیه ایجاد اشتغال در شهرستان تا آخر سال با توجه به ظرفیت ها و توانمندی های کردکوی در بخش های گوناگون به خصوص مشاغل روستایی و خانگی امکان پذیر است و می تواند بخش زیادی از مشکل کمبود فرصت شغلی برای جوانان این منطقه را برطرف کند.

استاندار گلستان چند روز قبل گفته بود نرخ بیکاری استان از 13.6 درصد در بهار پارسال به 8.8 درصد در بهار امسال کاهش یافته است.

سید مناف هاشمی همچنین اظهار داشت که در ماه های اخیر برنامه های موثری در حوزه سرمایه گذاری، رونق تولید، توسعه اشتغال روستایی و فراگیر اجرا شده که این اقدامات منجر به کاهش 4.8 درصدی نرخ بیکاری استان از بهار 96 تا بهار امسال شد.

انتهای پیام /

 

ارسال نظر

آخرین اخبار