حجت الاسلام سید حسینی از اعطای تسهیلات برای رفع توقیف وسایل نقلیه در گلستان خبر داد و گفت: در صورت عدم مراجعه مالکان، وسایل نقلیه به مزایده به فروش می رسد.

تسهیلات برای رفع توقیف وسایل نقلیه در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، حجت الاسلام «سید رضا سیدحسینی» صبح امروز (یکشنبه یکم تیر) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: وسایل نقلیه توقیفی را در چند دسته تقسیم کردیم و برخی از این وسایل که اکثرا موتورسیکلت هستند قابلیت تردد ندارد.

 

دادستان مرکز استان گلستان ادامه داد: برخی دیگر از وسایل نقلیه توقیف شرکت های لیزینگ هستند ولی پس از چند سال هنوز تعیین و تکلیف نشده است و برخی مالکان وسایل نقلیه به دلیل عدم داشتن گواهی نامه و خلافی بالا تمایلی برای رفع توقیف وسایل نقلیه خود ندارند.

 

حجت الاسلام سیدحسینی بیان کرد: تصمیم خاصی برای این وسایل نقلیه در نظر گرفته شده است که به نفع مالکان و شهروندان محترم است لذا یک ماه برای دریافت این تسهیلات فرصت اختصاص یافته است.

 

وی ابراز داشت: آن دسته از مالکان وسایل نقلیه که قابلیت تردد ندارند، می توانند از این تسهیلات استفاده کنند و وسیله نقلیه خود را تحویل و اسقاط کنند.

 


دادستان مرکز استان گلستان متذکر شد: اگر چنانچه مالکان ظرف یک ماه مراجعه نکنند با توجه به اینکه نگهداری این وسایل هزینه در بر دارد دادستانی از طریق مزایده این وسایل نقلیه را به فروش می رساند و در مدت 6 ماه با کسر هزینه ها بهای آن را به مالک تحویل می دهیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار