حجت الاسلام ولی نژاد با بیان اینکه تاسیس تبلیغات اسلامی جایگاه فرهنگ را در انقلاب اسلامی نشان می دهد، گفت: در همه عرصه ها باید به حوزه فرهنگ و فرهنگ سازی توجه شود.

تاسیس تبلیغات اسلامی نشانه جایگاه فرهنگ در انقلاب است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، حجت الاسلام «نورالله ولی نژاد» صبح امروز (یکشنبه یکم تیر) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی است و با پیروزی انقلاب اسلامی امام خمینی (رحمه الله علیه) به این نتیجه رسیدند که یک نهاد را به عنوان نهاد تبلیغی و فرهنگی تاسیس کنند.

 


مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: بر این اساس در یکم تیر سال 60 تبلیغات اسلامی در کشور تاسیس شد و ایجاد این نهاد نشان می دهد که انقلاب اسلامی علاوه بر اهمیت موضوع اقتصادی و سیاسی به موضوع فرهنگی و مذهبی نیز اهتمام دارد.

 


حجت الاسلام ولی نژاد با بیان اینکه فرهنگ زیربنای انقلاب اسلامی است، ابراز داشت: در همه عرصه ها باید به حوزه فرهنگ و فرهنگ سازی توجه شود.

 


وی خاطرنشان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی با گروه های مختلف کانون های فرهنگی، انجمن اسلامی، بانوان فرهیخته، هیئت های مذهبی و کانون مداحان و شاعران آیینی در حوزه اشاعه فرهنگ اسلامی فعال است.

 


مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان تاکید کرد: به تازگی در بخش اجتماعی نیز به سازمان تبلیغات اسلامی ماموریت واگذار شده است و بر این اساس موضوع سیل و کرونا در دستور کار قرار گرفت.

 


حجت الاسلام ولی نژاد بیان کرد: تبلیغات اسلامی در مسئله کرونا در همه بخش ها اعم از از ضدعفونی معابر، دوخت و دوز ماسک و کمک های معیشتی تحت عنوان رزمایش مواسات و همدلی در کنار مردم بود.

 


وی با بیان اینکه در سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی برنامه های متنوعی با توجه به محدودیت های کرونا در نظر گرفته شده است، افزود: دیدار با نماینده ولی فقیه، دیدار با استاندار گلستان و دیدار با خانواده معزز شهدا و برگزاری مراسم روز دختر از جمله این برنامه ها است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار