مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

حجت الاسلام ولی نژاد با بیان اینکه امت محوری مبنای انقلاب اسلامی است، گفت: در تمام طول مبارزه یک بار هم، امام خمینی (رحمه الله علیه) گلایه ای از مردم نداشت.

امام خمینی(ره) در طول مبارزه گلایه ای از مردم نکرد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، حجت الاسلام «نورالله ولی نژاد» صبح امروز (سه شنبه 13 خرداد) در جلسه گفتمان تقریبی و هم اندیشی پیرامون اندیشه امام (رحمه الله علیه) و مقام معظم رهبری در تحولات انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی اظهار کرد: در مبارزات امام (رحمه الله علیه) امت محوری تبلور داشت.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان ادامه داد: علما در طول تاریخ برای وحدت و تقریب وقت گذاشتند و تلاش زیادی انجام دادند و ثمره این تلاش ها در پیروزی انقلاب اسلامی و نهضت امام (رحمه الله علیه) متجلی شده است.

 

حجت الاسلام ولی نژاد بیان کرد: شهید مطهری اعتقاد داشت که امام (رحمه الله علیه) با ایمان محکم به پروردگار برای رسیدن به هدف در دل خود تردید نداشت و به راه مبارزه خود ایمان داشت و با اعتقاد به امت توانست انقلاب اسلامی را به پیروزی برساند.

 

وی افزود: روز 21 بهمن 57 بختیار حکومت نظامی اعلام کرد و وقتی این خبر به امام (رحمه الله علیه) رسید معمار کبیر انقلاب بیان کردند که مردم به خیابان ها بریزند و این نشانه آن است که معمار کبیر انقلاب نقش مردم را در پیروزی و موفقیت مهم می دانست.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان یادآور شد: تقریبا قالب انبیاء (علیه السلام) از امت خود گله مند بودند ولی در تمام طول مبارزه یک بار هم امام (رحمه الله علیه) گلایه ای از مردم نداشت و مقام معظم رهبری نیز اینگونه عمل کردند.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار