حق شناس گفت: هر شهری که وارد محدوده قرمز شود محدودیت های مجدد برای آن اعمال خواهد شد.

اعمال محدودیت ها برای شهرهای قرمز گلستان/ ۶۰۰ هزار نفر جمعیت روستایی گلستان در وضعیت قرمز کرونا

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «هادی حق شناس» صبح امروز (یکشنبه یکم تیر) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: اقتصاد و مشاغل بخشی از مردم در هفته های گذشته آسیب جدی دیدند و برخی مردم مجبور هستند در اجتماع حضور پیدا کنند.

 

استاندار گلستان ادامه داد: باید تاکید کنیم که مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند تا از خود و افراد جامعه در برابر بیماری کرونا صیانت کنند.

 

حق شناس گفت: از مجموع رسانه ها درخواست داریم که در حوزه آگاهی بخشی به مردم فعالتر شوند و می توان از ظرفیت فضای مجازی و روابط عمومی های دستگاه های اجرایی در حوزه اطلاع رسانی نیز استفاده کرد.

 

وی افزود: خوشبختانه در گرگان مشکلات ما نسبت به شهرهای دیگر کمتر است چرا که پیک نخست در گرگان اتفاق افتاد و 57 درصد برحسب ایمنی گله ای مبتلا شدند.

 

استاندار گلستان تاکید کرد: در گنبدکاووس و برخی شهرها که شرایط قرمز پیدا کردند بیشتر در روستاها ویروس کرونا شیوع پیدا کرده است و می تواند یکی از عامل آن فصل برداشت کشاورزی باشد.

 

وی افزود: هر شهری که وارد محدوده قرمز شود برگزاری هر گونه اجتماع، تالار پذیرایی، رستوران ها و غیره تعطیل می شود و محدودیت ها مجدد باز می گردد.

 

استاندار گلستان بیان کرد: از مجموع 900 هزار نفر جمعیت روستایی گلستان در حال حاضر 600 هزار نفر جمعیت روستایی در وضعیت قرمز قرار گرفته است و این در حالی است که از یک میلیون نفر جمعیت شهری تنها 300 هزار نفر در شهرهای قرمز قرار دارند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار