منتظری گفت: با حفظ پروتکل های بهداشتی برنامه هایی نظیر کمک های مومنانه از سوی کانون شهیدباهنر در دهه کرامت انجام می شود.

کمک های مومنانه کانون شهید باهنر در دهه کرامت

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان، کانون فرهنگی هنری شهید باهنر شهرستان رامیان یکی از کانون های پیشتاز در برنامه های مناسبتی و قرآنی است.

 

حضور نیروهای خودجوش مستعد و استفاده از طرفیت های مردمی و در کنار آن هم افزایی با دستگاه های فرهنگی، توانسته است شعاع برنامه های این کانون فرهنگی هنری را به فراتر از شهرستان بکشاند.

 

برنامه هایی نظیر جشنواره سوره های کوچک قرآن، فعالیت در اربعین حسینی، پشتیبانی در مسئله شیوع کرونا، کمک های مومنانه و غیره این کانون را جزو یکی از کانون های فعال استان گلستان قرار داده است.

 

یکی از رموز موفقیت این کانون کادرسازی نیروهای کانونی و مدیریت خوب «حسین منتظری» در کانون است. در کنار این مسئله وجود این کانون در مسجد جامع شهرستان توانسته است ظرفیت های خوبی را برای این کانون فراهم کند و حمایت های خوبی از سوی هیئت امنای مسجد و امام جمعه از برنامه های این کانون فعال انجام شود.

 

وجود خانه دیجیتال در جوار این مسجد و استفاده از ابزارهای روز، زمینه جذب بسیاری از نوجوانان را جهت حضور در نماز جماعت و برنامه های فرهنگی فراهم کرده است.

 

کانون فرهنگی هنری شهید باهنر بارها از سوی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان مورد تقدیر قرار گرفته است و اعضای آن شامل؛ گروه سرود کانون در مسابقات و برنامه های مختلف صاحب رتبه و مقام شده اند.

 

دهه کرامت یکی از مناسبت های مهم و هدف دار این کانون فعال است که مدیر آن، عضو ستاد شهرستانی این دهه است.

 

بر همین اساس «حسین منتظری» برنامه های کانون در دهه کرامت را تشریح کرد.

 

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا بسیاری از تجمعات محدود و ممنوع شده است و هر گونه جلسه و برنامه در دهه کرامت باید با رعایت مسائل بهداشتی برگزار شود که این نکته ضروری مورد توجه جدی ما است.

 

منتظری اظهارداشت: با حفظ پروتکل های بهداشتی برنامه هایی نظیر؛ کمک های مومنانه در دستور کار قرار دارد که از سوی کانون انجام می شود.

وی گفت: قرارداد با برخی از نانوایی های شهرستان برای در اختیار قرار دادن نان به نیازمندان، زیارت قبور شهدا و ادای احترام به مقام شامخ آنها و فعالیت های فرهنگی و هنری از طریق فضای مجازی از برنامه های پیش بینی شده کانون شهید باهنر در این دهه است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار