حجت الاسلام تقوی گفت: وزارت جهاد کشاورزی مسئول تولید است و مسئول تنظیم بازار نیست و نهادهای مرتبط مثل سازمان صنعت، معدن و تجارت وظیفه تعادل بخشی قیمت ها را برعهده دارند.

جهاد کشاورزی مسئول تولید است نه تنظیم بازار/ ضرورت کشاورزی پایدار و متناسب با جامعه اسلامی

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، حجت الاسلام «سیدرضا تقوی» صبح امروز (چهارشنبه 4 تیر) در همایش نقش جهاد کشاورزی در تحقق گام دوم انقلاب اظهار کرد: علی رغم تحریم های ظالمانه آمریکا هیچ کمبودی در بازار وجود ندارد و در وزارت جهاد کشاورزی توانستیم محصولات مورد نیاز جامعه را تامین کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی  ادامه داد: وزارت جهاد کشاورزی مسئول تولید است و مسئول تنظیم بازار نیست و نهادهای مرتبط مثل سازمان صنعت، معدن و تجارت وظیفه دارند که شرایط را برای تعادل بخشی قیمت در بازار فراهم کند.

 

حجت الاسلام تقوی بابیان اینکه افزایش قیمت ها به عوامل متعددی بستگی دارد، ابراز داشت: بخشی از مشکلات کشور ریشه در فرهنگ دارد و اگر بتوانیم فرهنگ را در جامعه نهادینه کنیم بسیاری از مشکلات در جامعه حل می شود.

 

وی به گام نخست انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: دوره چهل ساله نخست انقلاب بر اساس منویات مقام معظم رهبری یک دوره پرافتخار است و رهبر انقلاب به مقاومت شگفت انگیز ملت ایران در برابر همه مستکبران اشاره می کند.

 

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی تاکید کرد: استکبار جهانی توطئه های زیادی برای براندازی انقلاب اسلامی و توقف جمهوری اسلامی در طول 40 سال گذشته انجام داد ولی ملت ایران در برابر همه این توطئه ها مقاومت کرد و سربلند خارج شد.

 

حجت الاسلام تقوی به حفظ آرمان های انقلاب اسلامی در طول 40 سال گذشته از انقلاب اسلامی اشاره کرد و متذکر شد: در راه صیانت و حفظ این انقلاب بهترین جوانان خود را تقدیم کردیم ولی از آرمان های خود دست نکشیدیم.

 

وی با بیان اینکه ملت ایران اصالت و کرامت خود را در انقلاب اسلامی حفظ کرد، افزود: ملت ایران در انقلاب اسلامی دین و دنیای خود را با هم پیش برد و اگر ضعفی در انقلاب نیز وجود داشت به خاطر مسائل مدیریتی و کم کاری برخی از مسئولان است.

 

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه مقام معظم رهبری نقشه راه را در گام دوم انقلاب اسلامی تبیین کردند، افزود: خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی براساس ارزش های اسلامی و دینی از جمله مولفه هایی است که مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب تاکید دارند.

 

حجت الاسلام تقوی ابراز داشت: کشاورزی خودساخته و پایدار و متناسب با جامعه اسلامی در گام دوم انقلاب اسلامی مورد انتظار است و باید بررسی کنیم که چه میزان تولید محصولات و حیثیت کشور برای کشاورزان حائز اهمیت است.

 

وی با بیان اینکه مشارکت سیاسی در تولید، توزیع و مصرف نیز باید در نظر گرفته شود، تاکید کرد: مشارکت سیاسی به این نیست که در روز انتخابات پای صندوق رای برویم و کشاورز در زمان کاشت، داشت و برداشت در امر اداره کشور کمک می کنند و اگر این مهم نباشد سیاستمداران با مشکل رو به رو می شوند.

 

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی به عناصر جهش تولید اشاره کرد و افزود: تولید عبادت است تولید بی نیازی و استقرار به همراه می آورد و تولید در زندگی مردم گشایش ایجاد می کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار