منتظری گفت: فقر صنایع تبدیلی یکی از مشکلات استان گلستان در بخش کشاورزی است و خام فروشی به صلاح ما نیست.

فقر صنایع تبدیلی یکی از مشکلات بخش کشاورزی گلستان است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «غلامرضا منتظری» صبح امروز (چهارشنبه 4 تیر) در همایش نقش جهاد کشاورزی در تحقق گام دوم انقلاب اظهار کرد: گره گشای بسیاری از مشکلات کشور مدیریت جهادی است، در تعریفی که مقام معظم رهبری از جهاد داشتند عنوان شد که جهاد به معنی برداشتن مانع پیشرو است.

 

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: گلستان هشت اقلیم از 13 اقلیم کشور را در اختیار دارد و باید از این ظرفیت خدادادی  در گام دوم انقلاب اسلامی بهتر استفاده کنیم.

 

منتظری ابراز داشت: در گام دوم انقلاب کشاورزان ما نباید به دستاوردهای کنونی قانع شوند، بام اهداف انقلاب اسلامی در چهل سال دوم مشخص شده است و باید در مسیر رسیدن به آرمان ها و اهداف انقلاب گام برداریم.

 

وی به ضرورت تحقق سند آمایش و الگوی کشت اشاره کرد و افزود: بارها  مقام معظم رهبری به این موضوع تاکید کردند اما در مقیاس ملی هنوز این اتفاق رقم نخورده است.

 

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس  تاکید کرد: باید بپذیریم بخش قابل توجه تولید کشاورزان ما بر مبنای سلیقه است و باید الگوی کشت عملی شود.

 

منتظری بابیان اینکه باید در الگوی کشت نقش خرید تضمینی مشخص شده باشد و از کشت بی رویه جلوگیری شود، افزود: فقر صنایع تبدیلی یکی از مشکلات استان گلستان در بخش کشاورزی است و خام فروشی به صلاح ما نیست.

 

وی خاطرنشان کرد: باید فهرستی از محصولات تولیدی بخش کشاورزی استان احصاء کنیم و بر اساس آن شرایط ایجاد صنایع تبدیلی را در استان فراهم سازیم و به عنوان نماینده مردم در مجلس موظف هستیم که این موضوع را پیگیری کنم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار