نصیبی گفت: در حال حاضر برای اتمام پروژه های نیمه تمام روستایی در گلستان به اعتباری بالغ بر ۹۷ میلیارد تومان نیاز است.

پروژه های نیمه تمام روستاهای گلستان به ۹۷ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «علی نصیبی» صبح امروز (پنجشنبه 5 تیر) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: برحسب قانون، 48 وظیفه برعهده دهیاری ها نهاده شده است.

 

مدیرکل امور روستایی استانداری گلستان ادامه داد: در بحث تسهیلات اشتغال روستایی در مدت یک سال و نیم گذشته به پنج هزار و 892 طرح تسهیلات پرداخت شده است که اعتبار آن بالغ بر 444 میلیارد تومان است.

 

نصیبی با بیان اینکه چهار هزار و 200 پروژه با مشارکت و همکاری دهیاران در استان گلستان انجام شده است، افزود: 17 هزار و 132 مرحله محلول پاشی و ضدعفونی معابر روستایی در ایام کرونا به منظور صیانت از سلامتی مردم با همکاری دهیاران انجام شد.

 

وی بابیان اینکه از نمایندگان مجلس شورای اسلامی درخواست داریم در قوانین به سمت تقویت نهاد دهیاری بروند، تاکید کرد: تلاش می کنیم که در دهیاری های استان منبع درآمدی پایدار ایجاد کنیم.

 

مدیرکل امور روستایی استانداری گلستان با بیان اینکه در تلاش هستیم که چهار هزار و 600 پروژه را تا پایان سال در روستاها اجرا کنیم، متذکر شد: یک هزار و 250 پروژه نیمه تمام در سطح روستاها از سال گذشته باقی مانده است.

 

نصیبی ابراز داشت: برای اتمام این پروژه های نیمه تمام روستایی به اعتباری بالغ بر 97 میلیارد تومان بدون در نظر گرفتن افزایش قیمت مصالح نیاز است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار