آئین تکریم و معارفه مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گلستان برگزار شد.

مدیرکل جدید تعزیرات حکومتی گلستان معارفه شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گرگان، آئین تکریم و معارفه مدیران کل تعزیرات حکومتی استان گلستان پیش از ظهر امروز در ساختمان استانداری شماره دو استان برگزار شد، در این مراسم حسین نجف‌زاده به عنوان مدیرکل جدید تعزیرات حکومتی استان گلستان معارفه و از زحمات حسین حسن‌پور مدیرکل پیشین قدردانی شد.

در این مراسم سرابیان معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تعزیرات حکومتی، معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان، رئیس کل دادگستری استان گلستان، دادستان گرگان و جمعی از مسوولان حضور داشتند.

مدیرکل سابق تعزیرات حکومتی استان گلستان که 11 سال این مسوولیت خطیر را در این استان عهده‌دار بود در آئین معارفه مدیرکل جدید تعزیرات حکومتی استان اظهار کرد: افتخار خدمتگزاری بیش از 11 سال در این استان داشتم هر سال به کمک همکاران سعی کردیم براساس شاخصه‌های سازمان تعزیرات حکومتی حرکت کنیم و اقدامات انجام شده براساس مولفه‌های ترسیم شده مورد ارزیابی قرار گرفت.

حسین حسن‌پور با اشاره به اینکه خدمت به مردم در هر لباس و جایگاهی پایان‌ناپذیر است از تحقق 90 درصدی برنامه‌های پیش‌بینی شده از سوی سازمان تعزیرات حکومتی در این استان خبر داد.

وی با بیان اینکه مدیرکل جدید جزو مدیران باتجربه و باسابقه از بدنه تعزیرات حکومتی هستند برای ایشان آرزوی موفقیت در مسولیت جدید کرد و افزود: با وجود مدیر باسابقه در حوزه تعزیرات حکومتی جای نگرانی وجود ندارد و از همکاران انتظار می‌رود بیش از گذشته کمک کنند تا روند خدمت‌رسانی به مردم با قدرت بیشتری پیش برود.

به گزارش فارس؛ حسین نجف‌زاده مدیرکل جدید تعزیرات حکومتی استان گلستان پیش از این مدیرکل تعزیرات حکومتی در استان‌های اردبیل و زنجان بوده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار