شهردار گرگان از عضویت گرگان در اتحادیه جهانی شهرها و دولت‌های محلی خبر داد و گفت: تهران و تبریز نیز از ایران به عضویت این اتحادیه در آمدند.

عضویت شهرداری گرگان در اتحادیه جهانی شهرها و دولت‌های محلی

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی شهرداری گرگان، عبدالرضا دادبود از عضویت گرگان در اتحادیه جهانی شهرها و دولت‌های محلی خبر داد و اظهار کرد: «یو سی ال جی» یک سازمان جهانی است که مخفف شهرها و شهرداری‌های متحد است و این سازمان بیش از 190 عضو دارد که از همه قاره‌های جهان هستند.
وی تاکید کرد: اهداف این سازمان این است که شبکه‌ای از شهرهای جهان ایجاد کند که توسعه پایدار را در وسعت محلی پیگیری می‌کند و از طریق آموزش یا برگزاری مسابقات در این مسیر حرکت می‌کند.
شهردار گرگان گفت: از کشور ایران تهران، تبریز و گرگان عضو این مجموعه هستند و عضویت در این مجموعه برای شهرداری گرگان یک دستاورد تاریخی است.
دادبود بیان کرد: شهرداری گرگان این ظرفیت را دارد که در عرصه جهانی مطرح شود و عضویت در یو سی ال جی می‌تواند رسیدن به این هدف را هموارتر کند.
وی متذکر شد: دفتر مرکزی این مجموعه در شهر بارسلونا است و و هر چند سال یکبار اعضا می‌توانند رئیس را انتخاب کنند.
گفتنی است، این عضویت در ادامه تلاش‌ها و اقدامات شهرداری گرگان در راستای توسعه روابط و مناسبات بین‌المللی برای شهر گرگان انجام شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار