معاون امور حقوقی، مجلس وهماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان از خسارت ۶ هزار میلیارد تومانی کرونا به ورزش کشور خبر داد.

خسارت ۶ هزار میلیارد تومانی کرونا به ورزش کشور
به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران، جمشید نقی زاده معاون امور حقوقی، مجلس وهماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان در دیدار با استاندار گلستان گفت:: نگاه وزارت ورزش و جوانان تبدیل ادارات کل به مجموعه‌های چابک، هوشمند و اثر بخش است.

او افزود: تا کنون به دلیل تعطیلی‌های ناشی از ویروس کرونا قریب به ۶ هزار میلیارد تومان به ورزش خسارت وارد آمده که البته تلاش ما برنامه محوری و ارتقا ورزش در سطح کشور و استان است.

هادی حق شناس استاندار گلستان هم در این جلسه گفت: توجه به ورزش و ارتقا امکانات ورزشی در گلستان موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی نظیر طلاق و اعتیاد می‌شود.

او افزود: گلستان آمادگی برگزاری تورنمت‌های بین المللی ورزشی را دارد که می‌تواند با توجه به ظرفیت‌های ورزشی استان ضمن برجسته سازی گلستان در افزایش نشاط اجتماعی موثر باشد.

استاندار گلستان گفت: گلستان در ورزش‌هایی نظیر بسکتبال، والیبال، کبدی، سپک تاکرا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و جزء استان‌های شاخص کشور است و امیدواریم با حمایت وزارت ورزش و جوانان شاهد درخشش ورزشکاران استان و شکوفایی دیگر رشته‌های ورزشی در گلستان باشیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار